• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403032617662
  • خبرنگار : 50553

یک فعال سیاسی:

نامزدهای انتخاباتی به جای شعار دادن، واقع‌گرا باشند

نامزدهای انتخاباتی به جای شعار دادن، واقع‌گرا باشند

ایسنا/قزوین یک فعال سیاسی گفت: فردی باید توسط مردم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که واقع‌گرا باشد و از شعار دادن دوری می‌کند چراکه مردم شعارهای توخالی و بدون عمل را قبول نخواهند کرد.

محمدرضا خانلری در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: این اصل که ما انسان‌ها باید در سرنوشت خودمان دخالت کنیم در همه دنیا وجود دارد چراکه فطرت انسان به این سمت کشیده می‌شود بنابراین اگر شیطنت‌های خارجی و توطئه دشمنان خنثی شود، انتظار این است که اکثریت مردم مسلمان و با فرهنگ ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی افزود: نظام ما جمهوری اسلامی است بنابراین جمهور باید کشور را اداره کند و بهترین تجلی اداره و دخالت در امور که حق همه ما شهروندان است شرکت در انتخابات محسوب می‌شود و قطعاً وقتی‌که فردی با مشارکت حداکثری به‌عنوان شخص دوم مملکت پذیرفته می‌شود به پشتوانه‌ رأی‌هایی که گرفته است می‌تواند در مقابل مشکلات داخلی و خارجی با قدرت ظاهر شود، بهترین اثر را رقم بزند و سعادت و تعالی یک کشور را در دوره مدیریتی خود جاری کند.

استاد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: اگر برگردیم به هویت این نظام می‌بینیم که مبانی این نظام اسلام است و مردم با انقلاب ۵۷ و پس از آن در ۱۲ فروردین ۵۸ جمهوری اسلامی را طلب کردند بنابراین در درجه اول‌ شخص اصلح آن‌ کسی است که به مبانی انقلاب باور داشته باشد و این باور فقط لقلقه زبان او نباشد. شخصی می‌تواند در رأس قوه مجریه قرار بگیرد که بیشترین ولایت مداری، از نظر باورها بیشترین نزدیکی و قرابت را با رهبری داشته باشد.

وی تصریح کرد: ۴۵ سال از روی کارآمدن نظام اسلامی می‌گذرد و مردم می‌توانند با نگاهی به گذشته با ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اصلح آشنا شوند، همچنین برای انتخاب اصلح باید نامزدهای انتخاباتی فعلی را به‌خوبی رصد کنند و ببینند که درگذشته توانایی‌های افراد چطور ظهور و بروز داشته و آیا در مسئولیت‌هایی که قبلاً داشتند موفق بوده‌اند؟

خانلری گفت: فردی باید توسط مردم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که واقع‌گرا باشد و از شعار دادن دوری می‌کند چراکه مردم شعارهای توخالی و بدون عمل را قبول نخواهند کرد و امروز خواست مردم همانی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کردند و آن‌کسی که در هشتم تیر ۱۴۰۳ به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید باورهایی همچون شهید رئیسی داشته باشد و نگاه او به حمکرانی نیز همانند نگاه آیت‌الله رئیسی باشد.

استاد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور دولت چهاردهم اگر موفقیت‌های شهید رئیسی را بفهمد و درک کند راه درستی را در مسیر خدمت به مردم در پیش خواهد گرفت و این‌گونه راه شهید جمهور را هم ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha