• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403032617761
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نقش مهمی در مشارکت آگاهانه انتخابات دارند

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نقش مهمی در مشارکت آگاهانه انتخابات دارند

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر مشارکت حداکثری اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

اعظم روانشاد امروز، بیست و ششم خرداد در سومین نشست اداری کارکنان این اداره کل ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور یک ضایعه جبران ناپذیر برای جمهوری اسلامی بود؛ شهید رئیسی خدمات شایانی در دولت سیزدهم داشتند و نگاه ویژه‌ای به این مسائل فرهنگی و هنری داشتند به طوری که منجر به اقدامات شاخصی همچون تدوین اسناد موسیقی و هنرهای نمایشی، آموزش رایگان هنر در قالب طرح هنر برای همه، پالایش تکمیلی صندوق هنر و ابلاغ اعتبارات قرارگاه شهید آوینی و .... شد.

وی افزود: تبیین خدمات دولت و جمع‌ بندی گزارش‌های واحدهای مختلف اداره کل در حال حاضر بسیار با اهمیت است.

روانشاد در ادامه بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم به صورت فعال و با کیفیت هر چه بهتر و بیشتر این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از فعال بودن ۱۰ پروژه عمرانی فرهنگی و هنری در سطح استان خبر داد و گفت: هم اکنون جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوعی در قالب قرارگاه شهید آوینی در سطح استان  در دست اقدام هستند.

روانشاد در ادامه به موضوع انتخابات دولت چهاردهم اشاره کرد و ادامه داد: طبق پیش بینی‌های به عمل آمده به برکت خون شهدا، نرخ مشارکت همگانی نسبت به دوره قبلی بالاتر است؛ ما مجاز به فعالیت انتخاباتی نیستیم اما وظیفه داریم همه همت و توان خود را برای بالابردن مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کار ببریم.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هر کسی در حوزه کاری خود باید در راستای تبیین، تبلیغ و تشویق مردم جهت حضور در انتخابات پیش رو تلاش کند.

در ادامه این جلسه همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha