• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403032617891
  • خبرنگار : 50646

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

بسیج دانشجویی باید در دانشگاه پیشتاز و عدالت طلب باشند

بسیج دانشجویی باید در دانشگاه پیشتاز و عدالت طلب باشند

ایسنا/گیلان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: بسیج دانشجویی باید در برنامه‌ها و رخدادهای دانشگاه، پیشتاز و عدالت طلب باشند.

مجتبی ملکی چوبری امروز، ۲۶ خرداد ماه در نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در سالن سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با تقدیر از زحمات دانشجویان بسیج دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی استان، اظهار کرد: ما با افتخار اعلام می‌کنیم که در دوران دانشجویی در رده اقشاری بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی پرورش یافتیم و با افتخار می‌گویم که یک بسیجی و از جنس بسیج هستیم و باید فرصت را مغتنم شمرد و بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف نظام پیشبرد اهداف انقلاب خدمت کنیم‌.

وی افزود: بسیج را می‌توان یک کلاس و یک کارگاه مدیریتی شمرد یعنی بسیج نخبه پرور و مدیر پرور است و الان همان دانشجویان بسیجی در حد مدیران استانی و حتی کشوری هستند بنابراین همه عزیزان از همین بدنه بسیج دانشجویی رشد پیدا کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: بنابراین فعالیت در بسیج دانشجویی هم فرصتی است برای یک کارگاه مدیریتی و نکته مهمتر اینکه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، دانشگاه آزاد اسلامی به ریل اصلی انقلاب برگشت و این فرصتی است برای اینکه بسیج مطالبه‌گری کند و ماموریت‌های خود را انجام دهد. 

ملکی چوبری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در جریان انقلاب اسلامی دارای مدیرانی انقلابی است و ما اعتقاد داریم بسیج دانشجویی به عنوان بال مدیران دانشگاه بوده و بسیج از ارکان دانشگاه است و ما انتظار داریم این روحیه جهادی و انقلابی و پای کار بودن رو دارند و از تعامل و ارتباطی که ایجاد شده بتوانند به نحواحسن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه انتظار داریم تا بسیج دانشجویی در صحنه باشد یعنی بسیج دانشجویی باید در برنامه‌ها و رخدادهای دانشگاه پیشتاز و عدالت طلب باشند یعنی از کارهای خطی و جناحی و شخصی پرهیز کنند و بتوانند در جذب حداکثری که یکی از اولویت بسیج دانشجویی است، کوشا بوده و با حفظ روحیه تعاملی در دانشگاه، در انجام ماموریت‌های سازمانی خود موفق باشند.   

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از دانشگاه به عنوان میدانی برای جهاد یاد کرد و گفت: دانشگاه مانند میدان جهاد علمی است و دانشجویان بسیجی باید با اخلاصی که دارند با اخلاق و معنویت در فضای دانشگاه روحیه مطالبه‌گری را تزریق کنند تا در این میدان جهاد علمی نیز مانند دیگر میادین سربلند و سرافراز باشند. 

بسیج دانشجویی باید در دانشگاه پیشتاز و عدالت طلب باشند

لزوم احیای هویت بسیج در دانشگاه‌ها

 رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در این نشست، خواستار هویت‌سازی بسیج دانشجویی شد و اظهار کرد: چما در دانشگاه‌ها به دنبال احیای هویت بسیج هستیم و برای اینکه بسیج هویت داشته باشد باید حس مطالبه‌گری خود را تقویت کند و با کمک به حل مشکلات دانشگاه‌ها ، بخشی از این مطالبات توسط بسیج دانشجویی حل شود. 

اکبر محمدی پور افزود: بسیج دانشجویی آمادگی دارد با هویت‌سازی در پیگیری مطالبات دانشگاهیان در کنار مدیران دانشگاه فعالیت کند و به عنوان تشکلی که همیشه در صحنه است از رفتارهای سلیقه‌ای پرهیز کنند.

بسیج دانشجویی باید در دانشگاه پیشتاز و عدالت طلب باشند

حجت الاسلام قاسم قاسمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، تقویت بسیج دانشجویی را یکی از اولویت‌های حوزه فرهنگی دانشگاه دانست و تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ریاست دانشگاه و مجموعه معاونت فرهنگی، تقویت بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاهی است و بسیج دانشجویی در دانشگاه به عنوان یکی از اقطاب آن محسوب می‌شود.

 به گزارش ایسنا، در ادامه هر یک از مسئولین بسیج دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha