• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403032617894
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان عنوان کرد

تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد؛ در دستور کار بنیاد مسکن

تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد؛ در دستور کار بنیاد مسکن

ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد عنوان کرد و ادامه داد: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال نیز همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد.

حامد دائمی امروز، ۲۶ خردادماه در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان تالش ضمن قدردانی از پیگیری موانع و مشکلات جاری بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران و پیشرفت مناطق روستایی، اظهار کرد: ۲۱ فروردین ماه ۱۳۵۸، یکی از روزهای مهم تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی با ایجاد حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که موجب ایجاد فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و تامین مسکن شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی در کنار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از مهمترین مطالبات و خواسته های مردم دانست و افزود: بنیاد مسکن، نهادی برآمده از انقلاب ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی گفت: امروز این مولود ارزشمند با طی نمودن مراحل تکامل خود بسترساز خدماتی ارزشمند و راهگشا به ویژه در بخش تامین مسکن نیازمندان شده است.

دائمی یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد عنوان کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده اند که بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال نیز همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد.

وی از انعقاد تفاهم نامه با نهادهای حمایتی جهت تامین مسکن محرومین خبر داد و اضافه کرد: ۴۶۹۹ خانوار محروم را شناسایی کردیم و تاکنون ۳۲۵۳ واحد آن افتتاح شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نوزاد، امام جمعه تالش نیز، با تشکر از توجهات مدیرکل به شهرستان تالش و تقدیر از زحمات مدیریت شهرستان آمادگی خود را جهت همکاری در تمامی زمینه ها به منظور اعتلای نام بنیاد مسکن و اجرای طرح های هادی برای عمران وآابادانی روستاها اعلام مرد.

وی تاکید کرد: خدمات نهادهایی همچون بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ که از یادگاران حضرت امام خمینی(ره) است، در راستای کمک به اقشار کمتر برخوردار و آسیب پذیر جامعه است و لذا فعالیت در این نهاد به عنوان عمل صالح محاسبه خواهد شد.

امام جمعه تالش اضافه کرد: افرادی که در این نهادها فعالیت دارند، در راستای کمک به مخلوقات خدا و برای رضای خدا گام بر می دارند و لذا فعالیت در ارگان هایی همچون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha