• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403032617914
  • خبرنگار : 71533

تاکید ۲۰۰ نماینده فعلی و ادوار مجلس به اجماع کاندیداهای «جبهه انقلاب»

تاکید ۲۰۰ نماینده فعلی و ادوار مجلس به اجماع کاندیداهای «جبهه انقلاب»
محسن رضایی

در دیدار تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت اجماع نامزدهای جبهه انقلاب، نامه‌ای با امضای ۲۰۰ تن از آنان به محسن رضایی تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا، متن این نامه به شرح زیر است:

«بعد از شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت، کشور ما شاهد رخدادی بزرگ و حماسه‌ای عظیم در قدردانی از خدمات صادقانه بود و این سرمایه اجتماعی عظیم و مهمی است که می تواند در صورت پاسداشت، منجر به تحول در کشور گردد.

بر سیاست‌مداران و مدیران و بزرگان جامعه است تا جهت بستر سازی برای ایجاد تحول و نیل به قله‌های پیشرفت با تجدید نظر در روش‌های قدیمی رقابت و تبلیغات و با درک دقیق تر و بالاتر از تحولات جهانی و منطقه ای تلاش کنند به هم گرایی حداکثری نائل گردد تا دولتی قوی و پیشرو تشکیل گردد و به فرمایش و رهنمود ارزنده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی مبنی بر خلق حماسه‌ دوم و انتخاب رییس جمهور شایسته نائل شویم.

یک دولت قوی و پیشرو زمانی تشکیل می شود که با همگرایی حداکثری و هم افزایی تجارب و برنامه ها و دانش ها رخ دهد. چنین دولتی نیازمند ترکیب ظرفیت‌ها و در کنار هم بودن واقعی سران سیاسی و احزاب است تا بتوان حتی الامکان از همه دیدگاه‌ها و برنامه ریزی ها و تجارب موجود در کنار هم بهره برد. جهت اثبات صداقت سیاست مداران لازم است تا از سردرگمی مردم جلوگیری شود و نامزدهای محترم با تلاش  برای ائتلاف یا اجماع با هدف پیروزی ظرفیت های خود را درکنار همدیگر ببینند و سعی کنند به مردم نشان دهند که راه خدمت صادقانه ادامه دارد و برای همین خدمت صادقانه هم از تکثر و تشتت به نفع وحدت و اجماع حرکت می‌کنند.

بخشی از قوت دولت به این بر می‌گردد که دولت آینده در یک رقابت نزدیک و با آرای اندک قدرت را به دست نگیرد، بلکه قدرت را با حداکثر آرا و با مشارکت خوب به دست آورد و این لازم می آورد تا برخورد مسئولانه تر و صادقانه تر نامزد محترم در نسبت با کل ملت عزیز ایران به چشم آید.

از دیگر الزامات این همدلی و همگرایی این است که تخریب های هواداران محترم که متاسفانه از مدت‌ها قبل آغاز شده است بلافاصله متوقف گردد و تبلیغات، متکی بر توانایی‌ها و ظرفیت‌ها باشد. همگرایی و هم افزایی حداکثری صرفا مربوط به فرایند انتخابات نیست، بلکه باید بعد از انتخابات با دریافت برنامه‌ها و دیدگاه‌ها و مشورت های جناح های مختلف و نمایندگان محترم مجلس و رجال سابق و کنونی ادامه پیدا کند و دولت بداند که برای برنامه ریزی و اجرا، موظف است از همه ظرفیت کشور به شکل تضمین شده‌ای استفاده کند و بهره ببرد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha