• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032617931
  • خبرنگار : 50377

رییس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در مازندران :

مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را ناامید می‌کند

مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را ناامید می‌کند

ایسنا/مازندران رییس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در مازندران با بیان اینکه هنوز شور انتخاباتی در فضای جامعه ایجاد نشده است و بعد از مناظرات این فضا ایجاد می‌شود، اظهار کرد: وظیفه همه ما معرفی انتخاب اصلح به مردم است، باید با توجه به مشارکت حداکثری دشمن را ناامید کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی نسب امروز، ۲۶ خرداد در حاشیه بازگشایی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مازندران، گفت: تجمیع نقاط مثبت رؤسای جمهور سابق که حضرت آقا اشاره کردند باید به‌عنوان فرد اصلح‌ مورد نظر ما قرار بگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی افزود: در سال ۱۴۰۰ همه ما کنار هم بودیم تا کاندیدایی شایسته را به مردم معرفی کنیم اما دیر متوجه ویژگی‌های کاندیدای اصلح شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی نسب با اشاره به اینکه،‌ بخشی از ویژگی‌های فرد اصلح را در کاندیدای خودمان دیدیم، اظهار کرد: در ستاد هر ۵ کاندیدا برای خداقوت حضور پیدا خواهیم کرد و همه ستادهای شهرستان باید  اینگونه رفتار کنند.

 وی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، تصریح کرد: هر کاندیدایی که مورد تایید شورای نگهبان است برای ما قابل احترام بوده و تقوا را باید رعایت کنیم.

این فعال سیاسی با ارج نهادن به جایگاه شهدا به ویژه شهید جمهور و سردار دل‌ها، خاطرنشان کرد: دختر آیت الله شهید رییسی فرمودند؛ پدر من اول متقی بود سپس سیاستمدار، لذا تقوا باید مورد نظر ما باشد.

مسیر شهید رئیسی عزتمندی است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با عنوان اینکه، این نظام و انقلاب ارزشمند است که شهید رییسی و سردار سلیمانی باید جانشان را تقدیم کنند، خاطرنشان کرد: این نظام چقدر ارزش دارد که مقام معظم رهبری ده‌ها سال خون دل می‌خورد؛ لذا نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج‌ خودش قرار دارد.

وی ادامه داد: یک زمانی صحبت کردن علیه اسراییل جرم بود الان اسراییل درخواست می‌کند که اگر می‌زنید از داخل ایران نزنید و یا آرام بزنید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان افزود: ایران سرآمد است دیگه نمی‌توانند ایران را نادیده بگیرند.

مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را ناامید می‌کند

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی یادآور شد: برای اینکه بازگشت به عقب نداشته باشیم باید مسیر عزتمندی شهید جمهور را ادامه دهیم.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه امسال، گفت: در انتخاب نامزد مورد نظر باید به توانایی‌ها با معیار انقلابی بودن توجه کنیم.

این کارشناس مسائل دینی در شناساندن فرد اصلح برای انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری، یادآور شد: رییس جمهور باید فهم و درک برنامه ریزی برای ۵ سال آینده کشور را داشته باشد.

نبویان با اعلام اینکه آقای جلیلی تا آخر این رقابت با صلابت می‌ایستد، افزود: ایشان هرگز کنار نمی‌روند باید به کسی رای دهیم که در زمینه اجرایی قوی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان با تاکید بر اینکه نباید مقام رییس جمهوری تنزل یابد، گفت: یکی از مشکلات کشور نقدینگی و نرخ ارز است که آقای جلیلی برای این مسائل برنامه دارد. بنگاه‌داری بانک‌ها و مشکل بازار بورس، حل معضل مسکن، ازدواج جوانان و مسئله خودرو از جمله موضوعاتی است که رییس جمهور باید این موارد را حل کند.

به گزارش ایسنا، با حکم محسن منصوری، رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی در کشور، حجت الاسلام روح‌اله ترابی‌نسب به عنوان مسوول ستاد مرکزی جلیلی در استان مازندران و حجت‌الاسلام سید عباس نبویان به عنوان جانشین این ستاد شدند. حجت الاسلام ترابی‌نسب در انتخابات سال ١۴٠٠ معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی شهید رئیسی در مازندران و حجت‌الاسلام نبویان نیز مسئول تولید محتوای ستاد مرکزی شهید رئیسی در انتخابات گذشته بودند که به عنوان مسئولان ستاد سعید جلیلی در مازندران معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha