• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403032617932
  • خبرنگار : 50673

نارضایتی استاندار از پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در بندرعباس

نارضایتی استاندار از پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان، شامگاه شنبه، ۲۶ خرداد، در نشست شورای مسکن استان هرمزگان در بررسی مصوبات جلسه پیشین این شورا اظهار کرد: دولت علاوه بر اینکه به دنبال ساخت مسکن است هدف دیگری را نیز دنبال می‌کند و آن هم خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان، با ابراز نارضایتی از وضعیت احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های بندرعباس و بوموسی گفت: سرعت کار در پروژه‌های ۱۵ هزار واحدی، صنعت شهر، پروژه نهضت ملی مسکن جزیره هرمز و جزیره بوموسی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید تلاش شود این پروژه‌ها به سطح مطلوب برسند.

دوستی با تاکید بر لزوم رصد مستمر و دقیق پروژه‌های نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: در برخی شهرستان‌ها زمین برای احداث مسکن به صورت ویلایی و خود مالک در اختیار مردم قرار داده شده است که لازم است فرمانداران ارزیابی دقیقی از این طرح نیز به شورای مسکن استان ارائه دهند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اعطای زمین به خانواده‌های مستعد بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: تاکنون ۱۸۲۵ قطعه زمین در استان هرمزگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر اعطا شده است اما با توجه به محدودیت‌های زمین  ضرورت دارد در اعطای زمین این طرح به سمت شهرجدید علوی برویم.

وی با تاکید بر پرهیز از روش‌های پر هزینه در ساخت منازل نهضت ملی مسکن، گفت: برابر ضوابط دو روش برای احداث منازل تعیین شده است که فرمانداران مخیّر هستند به فراخور یکی از آن‌ها را استفاده کنند.

استاندار هرمزگان همچنین تاکید کرد: از جلسات آتی باید پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن شهرهای کوچک، تعاونی‌های مسکن ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی نیز به صورت دقیق ارائه شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست گزارش عملکرد پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها، عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به پروژه‌های مسکن، وضعیت الحاق اراضی به روستاها، وضعیت تکمیل ۷۹ واحدی مسکن مهر و پروژه ۱۵۶۰ واحدی معزآباد رودان مورد بررسی قرار گرفت و فرمانداران مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و فرجه زمانی برای رفع آن‌ها تعیین شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha