• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403032617938
  • خبرنگار : 50673

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: 

ایجاد تشکیلات معاونت سواحل و دریا در دستگاه‌های اجرایی ضروری است

ایجاد تشکیلات معاونت سواحل و دریا در دستگاه‌های اجرایی ضروری است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: آموزش و استقرار ناجیان غریق در مناطق ساحلی گردشگر پذیر هرمزگان به منظور جلوگیری از وقوع غرقی های احتمالی با جدیت دنبال شود.

 احسان کامرانی شامگاه شنبه، ۲۶خرداد، در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان، با تبریک فرارسیدن اعیاد بزرگ و خجسته قربان و غدیر خم، با اشاره به اهمیت ساماندهی سواحل، عنوان کرد: قرار گرفتن بخش مهمی از سواحل کشور در استان هرمزگان اهمیت ساماندهی سواحل را در استان دو چندان کرده است.

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن هرمزگان در نیمه دوم سال تقویت زیرساخت‌های رفاهی، گردشگری، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، امنیتی و امدادی در مناطق ساحلی گردشگر پذیر هرمزگان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ماموریت های ستاد ساماندهی سواحل شهرستان اتخاذ تدابیر ویژه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه غرقی احتمالی در مناطق ساحلی گردشگر پذیر استان است.

کامرانی، گفت: آموزش و استقرار ناجیان غریق نقش بسزایی در جلوگیری از بروز هرگونه غرقی منتج به فوت در مناطق ساحلی گردشگر پذیر هرمزگان دارد که ضروری است به صورت ویژه دنبال شود.

وی اظهار داشت: در دو سال اخیر با پیگیری های بعمل آمده اعتبارات مناسبی در حوزه ساماندهی سواحل به ویژه آموزش و استقرار ناجیان غریق و خرید تجهیزات امداد و نجات ساحلی به هرمزگان از سوی سازمان امور اجتماعی کشور اختصاص یافته است که ضروری است تقویت و استمرار یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: میزان غرقی در برخی شهرستان های هرمزگان نظیر بندرلنگه بالاست که اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه غرقی منتج به فوت در سواحل این شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود سواحل گسترده، گردشگر پذیر بودن مناطق ساحلی هرمزگان در ایام شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین رفاه حال مردم و گردشگران پیش‌بینی ساختار و تشکیلات معاون ساماندهی سواحل و دریا در شهرداری های ساحلی استان به ویژه کلانشهر بندرعباس ضروری است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha