• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070704726
  • خبرنگار : 50455

سامانه ۱۵۹۴ شرکت گاز استان قم ارتقا یافت

سامانه ۱۵۹۴ شرکت گاز استان قم ارتقا یافت

ایسنا/قم مدیرعامل شرکت گاز استان قم از ارتقای سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴ این شرکت خبر داد.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سامانه در راستای ارتقای ارائه خدمات دولت الکترونیک و انسجام خدمت‌رسانی به مردم استان قم ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این سامانه پیشتر برای ثبت شکایت و برخی خدمات غیرحضوری کاربرد داشت، تصریح کرد: در سامانه جدید ۱۵۹۴، ارتباط مستقیم با واحد امداد و حوادث، ارتباط با خدمات متقاضیان و مشترکین و اتصال به اپراتور تجمیع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم اضافه کرد: پیش از این مشترکین برای ارتباط با واحدهای مختلف شرکت و پیگیری درخواست‌های خود، باید از شماره داخلی مورد نظر خود مطلع می‌بودند که با ارتقای سامانه ۱۵۹۴، این مشکل مرتفع شد.

خوش‌لهجه با بیان اینکه آگاهی از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره ‌تلفن در بخش خدمات غیرحضوری سامانه ۱۵۹۴ تعبیه شده است، تصریح کرد: مردم استان قم همچنین می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://nigc-qom.ir/ از کلیه تمامی خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان قم بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت حضور به‌موقع نیروهای امداد و حوادث شرکت گاز در صحنه حادثه، گفت: مرکز امداد مکانیزه این شرکت با شماره تلفن ۱۹۴ به‌طور شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha