• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071008257
  • خبرنگار : 50627

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

هدف اصلی آمریکا، تثبیت رژیم صهیونیستی است

هدف اصلی آمریکا، تثبیت رژیم صهیونیستی است

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، هدف اصلی آمریکا را تثبیت رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود: ایالات متحده آمریکا با کشورهایی که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند، روابط دوستانه‌ای برقرار کرده ولی در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی، آمریکا با سیاست های خود جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار داده و از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی روز سه‌شنبه دهم مهرماه در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، به خباثت و سیاست های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: آمریکا در سال‌های گذشته تلاش کرده است با فناوری، تجهیزات، جنگ افزارها و با استفاده از فشارهای مجامع بین‌المللی و سیاسی، حزب‌الله و مردم آزادی خواه فلسطین را نابود کند.

وی از عدم مقابله سازمان های بین‌المللی با رژیم صهیونیستی و آمریکا انتقاد کرد و گفت: امروزه سازمان‌های بین‌المللی هیچگونه اقدامی برای حل مشکل مردم مظلوم غزه نمی‌کنند.

وی از تامین و تجهیز بیش از ۶۵ گروه تروریستی در اقلیم کردستان عراق توسط آمریکا خبر داد و گفت: تمام گروه‌های تروریستی زیرنظر آمریکا و تحت حمایت آن هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی به بیانات امام خمینی(ره) در مورد شکستن ابهت آمریکا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: طبق فرموده امام خمینی(ره) مردم و رزمندگان ایران اسلامی در طول دفاع مقدس در مقابل جهانیان، ابهت آمریکا و جبهه استکباری را شکستند و توانستیم روی پای خودمان بایستیم.

وی گفت: مردم آذربایجان شرقی در شهر و روستاها در چند روز اخیر با برگزاری مراسمات خودجوش عزاداری و تکریم شهید سید حسن نصرالله آمادگی خود را جهت مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، مدیران و مسئولان اداری استانی، روحانیون، رزمندگان سپاهی و ارتشی، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد.

اقشار مختلف مردم با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سید حسن نصرالله شهادتت مبارک، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

هدف اصلی آمریکا، تثبیت رژیم صهیونیستی است

هدف اصلی آمریکا، تثبیت رژیم صهیونیستی است

هدف اصلی آمریکا، تثبیت رژیم صهیونیستی است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha