• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403072821486
  • منبع : نمایندگی کردستان

استاندار کردستان:

بر سر وعده خود با مردم هستم/ به توانایی بانوان ایمان داریم

بر سر وعده خود با مردم هستم/ به توانایی بانوان ایمان داریم

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: انتصاب اولین زن فرماندار در تاریخ کردستان، حامل پیامی است برای بانوان سرافراز ایران عزیز که توانایی شما را باور داریم.

آرش زره‌تن لهونی امروز شنبه(۲۸ مهر) در جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه فرماندار دهگلان با بیان اینکه هر موفقیتی حاصل کار تیمی است، اظهار کرد: امروز گردِ هم جمع شده تا فصلی نو و نگاه همه جانبه را در راستای اهداف دولت در استان حاکم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بی‌تردید توسعه همه جانبه نیازمند حضور همه جانبه است و نمی‌توان نیرو و سرمایه انسانی را نادیده گرفت، افزود: هم‌اکنون بانوان این سرزمین می‌توانند و باید در جایگاه‌های مهم همچون فرمانداری نقش‌آفرین باشند.

استاندار کردستان عنوان کرد: فرمانداری جایگاه خاصی در رأس شهرستان و همه شوراهای حساس و تأثیرگذار دارد، امروز بالاترین مقام شهرستان دهگلان را به دست یکی از بانوان با تجربه می‌سپاریم.

وی ادامه داد: برای تمام شهرستان‌های استان در حوزه‌های مختلف برنامه داریم و در این راستا بر ظرفیت مرزها برای توسعه شهرهای مرزی و کل استان تمرکز خواهیم کرد، بر ظرفیت کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه‌ای استان تمرکز خواهیم کرد و در این راستا شهرستان دهگلان که در این زمینه ظرفیت‌های خوبی دارد مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی در مورد انتخاب فرماندار جدید دهگلان هم گفت: هیچ‌تبعیضی بین نیروهای استان قائل نیستیم، از همه نیروهای توانمند شهرهای استان استفاده خواهیم کرد و از توان جوانان نخبه و توانمندی که داریم بهره می‌بریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه فرمانداری جایگاهی مهم و تاثیرگذار است، تصریح کرد: تاکید می گردد که استاندار کردستان بر سر عهد خود با مردم شریف ایران، ایستاده است و به جای وعده بی عمل به آنچه گفته عمل می کند و خواهد کرد.

وی اعلام کرد که این اقدام عملی، حامل پیامی است برای بانوان سرافراز ایران عزیز که توانایی شما را باور داریم.

استاندار کردستان افزود: بدون شک دهگلان نیز همچون سایر شهرهای استان دارای جوانان شایسته و توانمندی است که از توانمندی آنها در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود.

زره‌تن لهونی با بیان اینکه ظرفیت بانوان ظرفیت بالایی است که دولت چهاردهم در ابتدای کار به این مورد تاکید داشته است، خاطرنشان کرد: بر همین مبنا اولین انتصاب هم در کردستان در فرمانداری دهگلان با یک بانوی کردستانی رقم خورده است.

وی بیان کرد: امروز یکی از مسئولیت‌های حساس و خطیر را به بانوی با تجربه سپرده‌ایم. انتظار می رود که مجموعه مدیریتی دهگلان با وی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با وعده پیگیری مشکل انتصاب شهردار در شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: این موضوع را پیگیری کرده و در حال انجام استعلامات هستیم.

استاندار کردستان از کمک به شهرداری‌های کم‌برخوردار از جمله شهرداری دهگلان خبر داد و یادآور شد: در جریان عدم پرداخت حقوق پرسنل زحمتکش دهگلان هستم و مشکلات آنان را دنبال خواهم کرد، شهردار جدید باید پرداخت حقوق پرسنل را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha