• جمعه / ۲ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96040200411
  • منبع : نمایندگی همدان

پروژه تصفيه خانه سد کلان ملایر تا پايان سال به اتمام می‌رسد

پروژه تصفيه خانه سد کلان ملایر تا پايان سال به اتمام می‌رسد

ایسنا/همدان ‌معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير اظهارامیدواری کرد: عمليات اجرايي تصفيه خانه آب شرب سد کلان در پايان سال جاري به اتمام رسيده و مشکل تامين آب شرب مردم ملاير براي هميشه پایان يابد.

‌به گزارش ایسنا‌، عبدالعظيم رضايی ضمن بازديد از تصفيه خانه انتقال آب شرب سد کلان ملاير، گفت: روند اجرایی این پروژه فعال بوده و کار عمليات اجرايي و ساخت وساز در جريان است و اميدواريم بتوانيم در پايان امسال از تصفيه خانه براي تامين آب شرب شهر ملاير استفاده کنيم و مشکل آب شرب شهر ملاير به کلي حل شود.

وی در حاشیه بازديد از پروژه 176 واحدي بنياد مسکن در شهر ملاير و شماري از روستاهاي بخش زند نیز، گفت: پروژه 176 واحدي بنياد مسکن از سال 90 و با اعتباري افزون بر 10 ميليارد و 500 ميليون تومان اجرايي شده است.

فرماندار ملایر اظهار کرد: از اعتبار تخصيص يافته به این پروژه مبلغ  7 ميليارد تومان از محل اعتبارات 4 درصدي بانک مسکن و مابقي از محل اعتبارات داخلي بنياد تامين شده است.

رضايي درباره بازديد از روستاهاي بخش زند نيز گفت: تنها بخش شهرستان که از محروميت کامل رنج مي‌برد، بخش زند است.

وی با بیان اینکه مشکلات روستاهاي اين بخش به واسطه محروميت‌شان نسبت به ديگر روستاهاي شهرستان بيشتر است، ادامه داد: در آستانه توزيع اعتبارات در کميته برنامه ريزي شهرستان هستيم و براي اطمينان بيشتر و اينکه از نزديک در جريان مشکلات باشيم و اولويت‌‌هاي ضروري را بررسي کنيم، اين بازديد انجام شد.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: تعدادي از روستاها، از مشکلات عمومي مثل عدم انجام بهسازي روستا و فقدان راه دسترسي مناسب رنج مي‌بردند و 2 روستا نيز با مشکل آب شرب مواجه بودند که مورد بازديد و بررسي قرار گرفتند.

رضایی عنوان کرد: در کميته برنامه ريزي که به زودي برگزار خواهد شد تخصيص اعتبار براي رفع مشکلات اين روستاها در دستور کار قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha