• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 96041306343
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرماندار بهشهر:

دولت بیش از 220 میلیارد تومان برای تکمیل سد گلورد اختصاص داد

دولت بیش از 220 میلیارد تومان برای تکمیل سد گلورد اختصاص داد

ایسنا/مازندران فرماندار بهشهر گفت: دولت بیش از 220 میلیارد تومان برای تکمیل سد گلورد اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، سید خالق سجادی در جمع خبرنگاران بهشهر، اظهارکرد: سد گلورد بزرگ ترین پروژه عمرانی شرق مازندران است که نقش مهمی در رفع مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی این منطقه دارد.

وی یادآور شد: پروژه سد گلورد پس از گذشت حدود 4 دهه از زمان آغاز عملیات آن؛ در ماه پایانی دولت یازدهم به بهره برداری رسید و امروز با حضور وزیر نیرو و مسئولان استانی و شهرستانی فاز نخست آبگیری این سد انجام می شود.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه به واسطه پیگیری‌های فراوان و مستمر، دولت بیش از 220 میلیارد تومان برای تکمیل سد گلورد اختصاص داد، افزود: اگر چه دولت تدبیر و امید، اهتمام فراوانی به تکمیل این طرح نیمه تمام داشت اما نباید از خدمات و کوشش‌های دولت های پیشین، آیت الله سیدصابر جباری امام جمعه پیشین و فقید بهشهر و نیز امام جمعه فعلی بهشهر، نماینده فعلی و نمایندگان پیشین شرق مازندران در مجلس، مدیر عامل آب منطقه ای مازندران و مسئولان فعلی و پیشین استانی و شهرستانی به آسانی گذشت.

سجادی خاطرنشان کرد: همه مسئولان منطقه و استان به خوبی می دانند که اگر این طرح به بهره برداری برسد چگونه می تواند به ارتقای کشاورزی شرق مازندران و افزایش تولیدات باغی و کشاورزی کمک کند و دسترسی ها به آب شرب را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

وی اظهار کرد: یکی از نگرانی های مهم مردم روستاهای بالا دست این سد، تمام نشدن جاده دسترسی جدید پس از زیر آب رفتن جاده فعلی است که به همین منظور دولت برای انجام این طرح و ساخت جاده جدید در زمان مقرر و وعده داده شده متعهد است و از همه توان و ظرفیت خود برای انجام آن استفاده می کند.

فرماندار بهشهر گفت: مردم نگران احداث پل رو گذری که چند ماه قبل عملیات ساخت آن آغاز شده نباشند زیرا با توجه به عنایت ویژه دولت تلاش می کنیم در کم ترین زمان ممکن این جاده دسترسی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

سجادی تصریح کرد: یکی دیگر از مزایای سد گلورد، افزایش جاذبه های گردشگری این منطقه است  و با آبگیری سد و تشکیل دریاچه جدید پشت آن، پای گردشگران زیادی به منطقه باز می شود که امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن زیرساخت های لازم، از این فرصت برای جذب بیشتر گردشگر و افزایش درآمدهای اقتصادی مردم منطقه استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، دقایقی دیگر آبگیری سد گلورد با حضور وزیر نیرو آبگیری می شود.


انتهای پیام
برچسب‌ها:
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha