• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 97072513908
  • خبرنگار : 71145

در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه یک فلسطینی شهید و تعدادی زخمی شدند

در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه یک فلسطینی شهید و تعدادی زخمی شدند

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) مدعی شلیک راکتی از غزه شد که بلند شدن صدای آژیرهای خطر را در شهر بئر السبع به دنبال داشت. با این بهانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سلسله حملاتی را به چندین نقطه در غزه انجام دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز عربی، در حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به بیت لاهیا در شمال غزه یک فلسطینی شهید و سه تن زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اهداف مختلفی را در نوار غزه مورد حمله قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده‌های اسرائیلی پایگاه‌های مقاومت فلسطین از جمله ابو جراد در جنوب غزه، التل در غرب دیر البلح، الواحه در غرب شهرک بیت لاهیا، یک پایگاه در محله زیتون واقع در شرق غزه، یک پایگاه در رفح و یک زمین خالی در خان یونس را هدف حمله قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از زخمی شدن سه فلسطینی بر اثر حمله به رفح خبر داد. شبکه المنار گزارش داد در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی هشت فلسطینی زخمی شدند.

در پی این حملات، صدای انفجارهای مهیبی در مناطق مختلف نوار غزه شنیده شده است. این حملات همزمان با رفتن کودکان به مدرسه انجام شده است که موجب ایجاد رعب و وحشت در میان آنان شد.

رژیم صهیونیستی همانند همیشه برای توجیه تجاوزات و حملات خود به غزه مدعی شده که دو راکت به اراضی اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود این گونه آورده است، راکت‌های شلیک شده از غزه به نزدیکی ساختمانی مسکونی در بئر السبع یکی از بزرگترین شهرهای واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی که در ۱۰ کیلومتری مرزهای شرقی غزه قرار دارد، اصابت کردند اما زخمی یا کشته نداشت.

در پی حمله راکتی به اراضی اشغالی آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن گذرگاه ایرز و کرم ابوسالم و همچنین کاهش مساحت ماهیگیری در غزه را تنها در سه مایلی دریا صادر کرد.

در این راستا گزارش‌ها حاکی است آویگدور لیبرمن امروز از کابینه این رژیم درخواست خواهد کرد، با انجام حمله نظامی گسترده علیه غزه موافقت کند و طرح خود را در این باره ارائه خواهد کرد.

لیبرمن گفته است، زمان آن رسیده ضربه‌ای قاطع به حماس وارد کنیم حتی اگر دست به حمله نظامی گسترده بزنیم. چون حماس از خطوط قرمز عبور کرده و همه باید بدانند وضعیت کنونی قابل تداوم نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha