• شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98031104637
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

خبر بروز رسانی شد

جاری شدن سیلاب در خیابان‌های نطنز/ سیلاب خسارتی نداشت

جاری شدن سیلاب در خیابان‌های نطنز/ سیلاب خسارتی نداشت

ایسنا/اصفهان کارشناس اداره هواشناسی نطنز گفت: بر اثر بارش شدید باران، سیلاب در خیابان‌ها و معابر نطنز جاری شد.

حمیدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران در شب گذشته -جمعه دهم خردادماه-، سیلاب در خیابان‌ها و رودخانه‌های نطنز جاری شد.

وی افزود: بارش باران در مدت زمان کوتاهی در نطنز به ۱۱.۵ میلیمتر رسید که باعث جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر شد.

کارشناس هواشناسی نطنز گفت: با بارش رخ داده در شب گذشته میزان بارش‌ها در سال زراعی در نطنز به ۲۴۸ میلیمتر رسیده است که رشد حدود ۴۵ درصدی داشته است.

اسلامی تصریح کرد: به احتمال زیاد در چند روز آینده هم شاهد رگبار و بارش پراکنده خواهیم بود.

شهردار نطنز نیز گفت: سیل روز گذشته در نطنز خسارت جانی و مالی خاصی در پی نداشته است.


علی پیراینده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: عصر روز گذشته با نفوذ سامانه تندری و رگباری به منطقه، بارش شدید باران در نطنز رخ داد که در مدت زمان ۱۰ دقیقه ۱۱.۵ میلیمتر باران بارید. همین بارش شدید و ناگهانی سبب شد سیلاب راه افتاده و در معابر و خیابان‌ها شاهد آب گرفتگی باشیم ولی خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

شهردار نطنز گفت: به جز مسیر امامزاده شاهزاده عبدالله (ع) تا مرکز فنی و حرفه‌ای و مسیر محله‌های کندز و ریسه که همچنان مسدود است، دیگر مسیرها، باز و در برخی از نقاط که گل و لای وارد خیابان‌ها شده بود پاکسازی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مسیر شاهزاده عبدالله (ع) به سمت مرکز فنی و حرفه‌ای نطنز به علت جاری شدن سیلاب مسدود شده و از شب گذشته تا کنون همچنان سیلاب در جریان است و خسارت جزئی به این مسیر وارد شده است، ولی مسیر محله‌های ریسه و کندز مسدود شده تا خسارتی رخ ندهد.

پیراینده خاطرنشان کرد: تصاویری که در فضای مجازی منتشر شد، مربوط به آب‌گرفتگی مقابل فرمانداری نطنز بوده که مشکل آن عدم دفع و هدایت مناسب آب‌های سطحی است که در حال پیگیری این مشکل هستیم.

شهردار نطنز و مدیر بحران شهری این شهر، گفت: یکی دیگر از مشکلات ما عدم دریافت بودجه برای مدیریت بحران از استان است که هیچ بودجه‌ای برای رفع مشکلات بحرانی در نطنز دریافت نکرده‌ایم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha