• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98082113675
  • خبرنگار : 50037

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

۱۴ پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد در دست اجراست

۱۴ پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد در دست اجراست

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد اعلام کرد: در حال حاضر ۱۴ پروژه عمرانی بهداشتی، درمانی در این شهرستان با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال فعال بوده و در دست اجراست.

دکتر بهنام رضا مخصوصی امروز در جمع خبرنگاران، ساختمان ام آر آی، هتلینگ بیمارستان، هتلینگ بخش اطفال، پروژه ملت، پروژه مراکز بهداشتی روستایی، محوطه سازی بیمارستان قائم(عج) و ساختمان دانشکده پرستاری را از جمله پروژه های بهداشتی درمانی در دست اجرای این شهرستان برشمرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه دانشکده پرستاری شهرستان شهریور سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که در تلاش هستیم تا سال آینده این پروژه به اتمام برسد. این طرح دارای ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی بوده و برای تکمیل به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی از بهره برداری هتلینگ بخش اطفال بیمارستان قائم(عج) ظرف دو روز آینده خبر داد و با بیان اینکه به زودی بخش هتلینگ پست پارتوم -مراقبت های بعد از زایمان- بیمارستان قائم(عج) نیز کلید می خورد، اظهار کرد: تا پایان سال براساس قول وزارتخانه ام آر آی بیمارستان قائم(عج) افتتاح و راه اندازی خواهد شد به طوریکه این امر از نقش موثری در اشتغال شهرستان و درآمدزایی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برخوردار خواهد بود و پیش زمینه ای برای جذب متخصصان جراح مغز و اعصاب برای این دانشکده می شود.

مخصوصی تعداد پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را ۲۳ پزشک برشمرد و یادآور شد: ۱۶ پزشک متخصص دیگر نیز از جمله اورولوژی، طب اورژانس،پاتولوژی، چشم و بیهوشی به ناوگان پزشکان متخصص شهرستان اضافه می شود که با این کار، تیم درمانی دانشکده شهرستان در حوزه تخصصی تکمیل خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی اسدآباد کمتر از نیم ساعت بیمار خود را ویزیت و کمتر از شش ساعت تعیین تکلیف می کنند، گفت: تا پایان امسال کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان جدید امیرالمؤمنین(ع) آغاز خواهد شد و در حال حاضر این پروژه دارای پنج میلیارد اعتبار در بودجه جاری بوده و تمام اعضای شورای عالی هلال احمر در رابطه با بحث زمین این بیمارستان که متعلق به هلال احمر است برای انتقال سند به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد قول  داده اند که این مشکل حل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان کنونی امیرالمؤمنین(ع) درمانگاه شبانه روزی مستقر بوده و هر روزه تا ساعت ۱۲ شب در حال ارائه خدمات به بیماران است، از آماده بهره برداری بودن پد بالگرد بیمارستان قائم(عج) اسدآباد خبر داد و یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی در حوزه آموزشی در حال حاضر دارای سه رشته بوده و برای ارتقای رشته های این دانشکده، شش رشته تحصیلی دیگر نیز از جمله علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، تغذیه و بیوتکنولوژی به شورای گسترش برای تصویب ارائه داده ایم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در ادامه با اشاره به جذب چهار نفر اعضای هیئت علمی جدید برای حوزه آموزشی دانشکده اضافه کرد: با افزایش رشته های دانشکده علوم پزشکی به طور قطع باید اعضای هیئت علمی بیشتری برای دانشکده جذب شود.

احداث دانشکده دندانپزشکی در اسدآباد

وی در پایان با بیان اینکه باید برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برندسازی کنیم و ارتقای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به دانشگاه یکی از چشم اندازهای بلندمدت ما به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در چشم انداز بلندمدت در حال رایزنی برای احداث دانشکده دندانپزشکی در این شهرستان هستیم که به طور قطع انتفاع آن برای این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha