• پنجشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98122217069

استاندار گلستان:

۵۵ ونتیلاتور با همکاری خیرین گلستان خریداری شد

۵۵ ونتیلاتور با همکاری خیرین گلستان خریداری شد

ایسنا/گلستان استاندار گلستان در جلسه ویدیو کنفرانس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت استان شامل اقدامات پیشگیرانه، برنامه های اجرایی و برنامه ریزی های آتی در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

هادی حق‌شناس صبح امروز پنج شنبه ۲۲ اسفند در این ویدیو کنفرانس، تصریح کرد: هر گونه حضور مردم در اماکن عمومی و تجمات ممنوع اعلام شده و تاکید شده حدالامکان مردم از خانه های خود خارج نشوند.

وی افزود: با همکاری وزارت ورزش و جوانان هتل ورزش گلستان با ظرفیت ۲۰۰ تخت جهت بیمارانی که دوره نقاهت خود را می گذرانند در نظر گرفته شده و علاوه بر آن ۳۰۰ تخت با همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان و بهزیستی گلستان به این بیماران تخصیص یافته است.

استاندار گلستان ضمن تقدیر از تلاش پرستاران، پزشکان و کادر درمانی استان که در خط مقدم این بیماری زحمات زیادی را متحمل شده اند، گفت: هر اندازه همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن افزایش یابد، فشار وارد بر کادر درمانی کمتر خواهد شد و تلاش داریم به روش های مختلف این اقدامات صورت گیرد.

حق‌شناس با اشاره به اقدام منحصربه‌فرد خیرین گلستانی یادآور شد: ۵۵ دستگاه ونتیلاتور با همکاری خیرین گلستان خریداری شد و در اختیار بیمارستان‌های استان قرار گرفت و البته خیرین گلستانی در زمینه‌های دیگری همچون تهیه دیگر اقلام پزشکی، بهداشتی و غذایی نیز همکاری ستودنی داشتند.

بر اساس اعلام استانداری گلستان، در این ویدیو کنفرانس دکتر نمکی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، توصیه‌ها و دستورات لازم را در خصوص مقابله با ویروس کرونا خطاب به استانداران بیان داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha