• یکشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98122518840

مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت گلستان:

مردم تنها برای کارهای اورژانسی به دندانپزشک مراجعه کنند

مردم تنها برای کارهای اورژانسی به دندانپزشک مراجعه کنند

ایسنا/گلستان مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت گلستان با اشاره به نگرانی برخی از مردم در مواجهه با دندان درد در این روزها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، گفت: در این روزها تنها در صورت دندان درد زیاد، به مراکز ارائه‌دهنده خدمات دندانپزشکی مراجعه شود.

آناهیتا همایون‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر شرایطی تحمل دندان درد بسیار سخت است به همین خاطر اگر دندان درد خیلی زیاد بود، بدون نگرانی به مراکز جامع خدمات سلامت و دندانپزشکی مراجعه کنند.

وی افزود: مردم تنها برای کارهای اورژانسی به این مراکز مراجعه کنند و کارهای زیبایی و پوسیدگی‌های ساده را به بعد از زمان پایان این بیماری موکول کنند.

مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت بالای سرایت این بیماری، از افراد دارای علائم تب و سرفه می‌خواهیم مراجعه نداشته باشند اما اگر چنانچه مراجعه آن‌ها ضرورت داشت، حتماً قبل از وارد شدن به مراکز ارائه خدمت ما، دست‌های خود را شست‌وشو یا ضدعفونی کنند و بعد از آن از دستکش استفاده کنند.

همایون‌پور گفت: در شهر گرگان دو مرکز جامع خدمات سلامت در بلوار الغدیر و خیابان ملاقاتی خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند. در سایر شهرها و برخی از روستاها نیز این مراکز مشغول به ارائه خدمت هستند.

وی به مردم توصیه کرد قبل از مسواک زدن دست خود را با آب و صابون شست‌وشو دهند و بعد از مسواک زدن نیز مسواک را بشورند و محفظه کوچک را بر روی آن قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha