• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۵:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99022820010
  • خبرنگار : 71533

نماینده سابق مجلس:

طرح موضوع روز قدس در فضای مجازی تاثیری کمتری از راهپیمایی ندارد

طرح موضوع روز قدس در فضای مجازی تاثیری کمتری از راهپیمایی ندارد

یک نماینده سابق مجلس گفت: باید تلاش کنیم روز قدس از یک راهپیمایی ظاهری به یک مسئله فکری بدل شود و در تمام سال حامیان قدس را به خود مشغول سازد.

عبدالوحید فیاضی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که مسلمانان در شرایط فعلی که ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس را از میان برده چه کاری در کمک به آرمان فلسطین می توانند انجام دهند، اظهار کرد: با توجه به اهمیت روز قدس که نماد مقابله با رژیم صهیونیستی و همه آزادی خواهان و مخصوصا مسلمانان را به خود جلب کرده است باید شرایطی فراهم آوریم که امسال تفاوتی میان روز قدس با سال های گذشته وجود نداشته باشد.

وی افزود: اما باید بدانیم که در این زمینه لازم است تدبیری بیندیشیم که راهپیمایی نکردن مردم به نفع صهیونیست ها تمام نشود. کاری که می توان در این زمینه انجام داد تنها به خود مردم محدود نمی‌شود و علما، اندیشمندان و احزاب سیاسی نیز می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: همه اندیشمندان و احزاب سیاسی در کنار خود مردم می توانند ابتدا با برگزاری کنفرانس هایی به صورت مجازی و برپایی جلساتی از راه دور زمینه سازی لازم را برای بررسی مسائل فکری و تئوریک در این زمینه را فراهم آورند. همچنین در کنارش می توانند رسانه های مختلف موجود را برای بیان مطالب خود به کار گیرند.

فیاضی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی و ظرفیت های آن قطعا یکی از بهترین راه هایی است که می تواند تاثیری به اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد که با گسترش فعالیت های حامیان ملت فلسطین در فضای مجازی قطعا روز قدس امسال نیز تاثیرش را مانند گذشته حفظ خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: باید مسیری را طی کنیم که روز قدس از یک راهپیمایی ظاهری بدل به یک اندیشه و تفکر پایدار شود و این شعار واحد حمایت از قدس در تمام سال میان حامیان فلسطین نشر و گسترش داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha