• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041813907
  • منبع : نمایندگی سمنان

ثبت نهمین موقوفه بسطام در سال جاری

ثبت نهمین موقوفه بسطام در سال جاری

ایسنا/سمنان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام گفت: نهمین موقوفه جدید سال 1399 بخش بسطام ایجاد و در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام گفت: نهمین موقوفه جدید سال 1399 بخش بسطام ایجاد و در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی اظهار کرد: واقف خیراندیش جانعلی محمدی چهل هزار سهم شرکت حمزه سیدالشهدا (ع) تهران را با نیت عزاداری و اطعام در شب هفتم دهه محرم در مسجد جامع روستای ابر وقف کرد.

وی افزود: ارزش ریالی این موقوفه بالغ‌بر چهارصد میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹ موقوفه  جدید با ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در بسطام ایجادشده و در سامانه جامع اوقاف امور خیریه ثبت شده است.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز گفت گفت: باید با هوشیاری نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در برابر دسیسه‌های دشمنان و حوادث طبیعی اقدام و بسترهای بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان پیش‌بینی شود.

یوسف عامری در کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: پدافند غیرعامل شامل مجموعه اقداماتی است که بدون به‌کارگیری سلاح و تجهیزات نظامی باعث کاهش آسیب‌پذیری و افزایش پایداری ملی و تداوم کارکردها می‌شود.

وی افزود: پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات و اقدامات دشمن ایجاد بازدارندگی کرده و باید تلاش کنیم تا با دقت و هوشیاری نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر خود اقدام و راهکارهایی جهت اقدام جایگزین در مواقع بحران انجام دهیم.

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در طول تاریخ انسان‌ها همواره شاهد بروز حوادث گوناگون بوده‌اند و به‌نوعی در زندگی خود با حوادث مختلف و وقوع حادثه اجین بوده‌اند.

وی گفت: پدافند غیرعامل شامل اقداماتی است که بدون استفاده از جنگ‌افزار و تسلیحات نظامی ما را قادر می‌سازد تا از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی، حساس و مهم نظامی، غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کنیم و یا میزان خسارات وارده را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات متعدد در اداره کل اوقاف و امور خیریه طی سالهای اخیر و انجام بررسی های لازم اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیر عامل انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha