• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99061209066
  • خبرنگار : 50163

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

امام ‌جمعه، لیدر هیچ حزب و جناحی نیست

امام ‌جمعه، لیدر هیچ حزب و جناحی نیست

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: امام‌ جمعه، لیدر هیچ حزب و جناحی خاصی نیست.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۲ شهریورماه) در جلسه تودیع و معارفه امام جمعه خرم‌دره، اظهار کرد: بزرگ‌ترین درس عاشورا استقامت در دین، ظلم‌ستیزی و پاسداری از جایگاه رسالت و امامت است.

وی با تاکید بر تاثیرپذیری مردم ایران از مکتب حسینی، ادامه داد: اگر امروز بعد از ۴۲ سال ملت ایران با استقامت همه در مقابل توطئه‌های جهنمی آمریکا و اذنابش ایستاده، به پیروی از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است.

این مسئول با تاکید بر این‌ موضوع که خرم‌دره دیار خیرین است، تصریح کرد: زمین حوزه علمیه خرم‌دره توسط یکی از خیرین شهرستان اهدا شده و به همت مردم و پیشتازی امام جمعه ساخته شده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان این مطلب که حوزه علمیه خرم‌دره یکی از موفق‌ترین حوزه‌های علمیه استان و شهرستانها است، اضافه کرد: این حوزه در زمینه آموزش زبان عربی و حفظ قرآن در استان موفقیت‌های بسیار خوبی داشته است.

امام‌ جمعه زنجان با تاکید بر ضرورت تامین زمین برای حوزه علمیه خواهران در داخل شهر، یادآور شد: تامین زمین و احداث این حوزه می‌تواند یک یادگار ارزشمند دیگر از خیرین خرم‌دره باشد.

وی با اشاره به این مطلب که امام‌ جمعه لیدر هیچ حزب و جناحی نیست، یادآور شد: امام جمعه فقط منویات و مطالبات امام مسلمین و مقام معظم رهبری را باید اجرایی کند.

در ادامه این جلسه نیز امام جمعه جدید خرم‌دره گفت: با توجه به اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرتی است، امیدواریم همه دست به دست هم دهیم تا شاهد ثمرات این نهاد مقدس در شهرستان باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت نماز جمعه به معنای واقعی کلمه، یادآور شد: اگر نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرت و ایمان است، همه باید حضور پرشور و با هیجان در نماز جمعه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی تودیع و حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور به عنوان امام‌جمعه جدید خرم‌دره معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha