• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99063123660

رئیس مؤسسه آموزش عالی بینالود خبر داد

 پذیرش رایگان دانشجویان خانواده‌های داغدار ویروس کرونا

 پذیرش رایگان دانشجویان خانواده‌های داغدار ویروس کرونا

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مؤسسه آموزش عالی بینالود گفت: این موسسه آموزش عالی، دانشجویان خانواده‌های داغدار ویروس کرونا را به منظور حمایت از آن‌ها به صورت رایگان پذیرش می‌کند.

بهزاد علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با جزئیات پذیرش رایگان موسسه آموزش عالی بینالود، اظهار کرد: من پزشک هستم و از آن جهت که به چشم خود در بیمارستان امام رضا مشهد می‌بینم که خانواده‌های داغدار ویروس کرونا با چه مشکلات و مسائلی درگیر هستند، این پیشنهاد را با هیات رئیسه دانشگاه بینالود مطرح کردم و طرح تصویب شد.

وی افزود: به جهت اینکه در شرایط حاضر به دانشجویانی که معمولا شهریه پرداز هستند کمکی کرده باشیم، این شرایط را ایجاد کردیم. برای کسانی که عزیزان درجه اول خود را از دست دادند و از جهت مالی در سختی قرار گرفتند، دانشجویانی که از امسال در دانشگاه بینالود ثبت نام می‌کنند و یا دانشجویان پذیرفته شده در سال‌های قبل، به صورت رایگان در ترم تحصیلی جاری پذیرش می‎شوند.

علیزاده خاطر نشان کرد: دانشجویان ضمن به همراه داشتن مدارک مرتبط با ثبت نام، خلاصه پرونده‌ای که به جهت از دست دادن عزیزانشان به سبب ابتلا به بیماری کرونا توسط بیمارستان به خانواده مرحوم ارائه شده است نیز باید به همراه داشته باشند. دانشجویان در هنگام مراجعه به دانشگاه باید، شرح و خلاصه پرونده بیمار مبتنی بر ابتلا به بیماری کرونا را به همراه داشته باشند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی بینالود گفت: در دوره ثبت نام و انتخاب واحد که هم اکنون تا ۱۵ مهر ماه قرار دارد، دانشجویان می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه مراجعه کنند. متاسفانه در دوران سختی هستیم و دانشجویانی که شهریه پرداخت می‌کنند نیز با سختی‌های بسیاری مواجه می‌شوند.

وی افزود: شرایط اجتماعی به‌وجود آمده فشار اقتصادی زیادی را برای تمام اقشار جامعه داشته است. همه باید باهم تعامل کنیم و یکدیگر را یاری کنیم تا از این شرایط بگذریم. ما در حد توان از طریق وام‌های تحصیلی و برخی تخفیف‌های شهریه، تلاش می‌کنیم نقطه تعادلی ایجاد کنیم تا زمانی که ثبت نام‌های خود را تکمیل کنیم.

علیزاده ادامه داد: اساتید و هیات مدیره ما در کلاس‌های آنلاین به صورت مطلوبی تمام تلاش خود را انجام دادند تا دانشجویان را به خوبی با درس پیش ببرند. بدست آوردن چنین نقطه تعادلی برای دانشجویان و دانشگاه‌هایی که محل درآمد و بودجه‌هایشان از محل شهریه تامین می‌شود بسیار دشوار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha