• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99070302007
  • خبرنگار : 50177

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

ترمیم راه های سیل زده پلدختر و معمولان سریعتر انجام شود

ترمیم راه های سیل زده پلدختر و معمولان سریعتر انجام شود
عکسی از سیل لرستان در سال ۱۳۹۸

ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:در سیل مخرب سال گذشته راه دسترسی ۳۰ تا ۴۰ روستا از بین رفت و متاسفانه سرعتی برای انجام و ترمیم آنها وجود ندارد با شروع فصل بارندگی فصل کار نیست و عمل مردم با مشکلات عدیده ای مواجه شد.

دکتر حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد آخرین وضعیت پل‌ها و جاده‌های شهرستان پلدختر کرد:جلساتی را با مسئولین امر داشته‌ایم و تذکراتی راجع  وزیر راه‌ها و پل‌های شهرستان پلدختر به وزیر راه داده شده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان پلدختر ۴۰ پل روستایی و سه پل بزرگ روی رودخانه کشکان بر اثر سیل سال گذشته دچار آسیب شدند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین جاده‌های روستایی این شهرستان  خسارت‌های زیادی دیدند.

کاظمی عنوان کرد: در سیل مخرب راه دسترسی  ۳۰ تا ۴۰ روستا از بین رفت و متاسفانه سرعتی برای انجام و ترمیم آنها وجود ندارد با شروع فصل بارندگی فصل کار نیست و عمل مردم با مشکلات عدیده ای مواجه شد.

وی با بیان اینکه راه اصل بین‌الملی و ترانزیتی  پلدختر و خرم‌آباد نیز در این سیل تخریب شد، در مورد آخرین وضعیت جاده جدید گفت: عملیات اجرایی قطعه یک و چهار این پروژه آغاز وتجهیز کارگاه شده  و پیمانکار نیز مشخص است اما سرعت ایمن سازی و بازسازی آن به صورت لاک پشتی انجام می‌شود.

کاظمی اظهار کرد: دلیل کندی کار نبود نقدینگی و ندادن اعتبار لازم به پیمانکار است و تمام تلاش پیمانکار فعال نگه داشتن این پروژه است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دو قطعه دیگر هنوز به پیمان نرفته و ضرورت دارد استانداری، راهداری t وزارت راه و شهرسازی و برنامه و بودجه تمهیدات لازم را بیندیشند تا به این کار سرعت بیشتری بدهند چرا که راه بین المللی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha