• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99080502079
  • خبرنگار : 50378

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد

انتشار نام ۶۰ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان

انتشار نام ۶۰ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان

ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نام ٦٠ برگزیده دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان منتشر شده است.

نرگس شالچیان رابع با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام مشخصات این افراد، داوری مردمی دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی کودک و نوجوان آغاز شد و از میان ۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۶۰ اثر توسط هیأت داوران برگزیده شده است، این آثار به مدت دو هفته بر روی آپارات شهرداری مشهد به نمایش و داوری مردمی گذاشته شد.

وی تصریح کرد: پس از این مرحله، ۳۰ اثر برتر از نگاه داوران و مردم به مرحله پایانی جشنواره راه خواهند یافت و در ۲۵ اسفند ماه سال جاری در مشهد به رقابت حضوری می‌پردازند. لازم به ذکر است در انتخاب ۳۰ اثر برگزیده، ٨٠ درصد نظر هیأت داوران و ٢٠ درصد نظر مردمی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی افزود: نام این ۶۰ نفر در کانال تلگرامی t.me/visit_mashhad۸  و سایت visit.mashhad.ir  قابل مشاهده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شالچیان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱ لغایت ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به صفحه دومین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی در آپارات شهرداری مشهد به آدرس aparat.com/user/video/user_list/userid/۵۰۹۷۱۹/usercat/۸۱۴۳۰۴  ضمن مشاهده اجرای شرکت کنندگان و پسند گزینه‌های برتر، در داوری این جشنواره مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی- فرهنگی و مشارکت منطقه یک شهرداری مشهد برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود و مرکز تلفن خدمات گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با شماره ۳۱۳۵ - ۰۵۱ آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص این جشنواره است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha