• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99100805869
  • خبرنگار : 50026

رونمایی از پوستر سپهبد شهید سلیمانی و نماهنگ نگین سرخ در بیرجند

رونمایی از پوستر سپهبد شهید سلیمانی و نماهنگ نگین سرخ در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی در مراسمی از پوستر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نماهنگ نگین سرخ با حضور نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز دوشنبه ۸ دی‌ماه در آیین رونمایی از پوستر سردار سلیمانی، مراسم شعرخوانی اشعار برگزیده سوگواره استانی مشق دلدادگی با موضوعات آیینی، عاشورایی، دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بیان برنامه‌های کمیته فرهنگی، هنری در دهه بصیرت اظهار کرد: غرب به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلامی در جوامع مختلف است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با قتل عام در کشورهای مظلوم دنیا یزیدوار رفتار کرده و قصدشان اختلاف افکنی در دنیاست، افزود: انقلاب اسلامی سدی در مقابل تهاجمات غرب ایجاد کرد که اگر سردار سلیمانی و افرادی چون او نبودند و جانشان را به اسلام و انقلاب تقدیم نمی‌کردند، دشمنان جامعه را به فساد و تباهی می‌کشاند و ناامنی ایجاد می‌کردند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به رسالت سنگین اهل هنر، شعر و ادب، بیان کرد: اهل هنر باید با تصویرسازی و بیان مسائل روز در موقعیت‌های طلایی در مقابل دشمنان بایستند و بصیرت را با هنر خود در جامعه افزایش دهند.

ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: فرهیختگان استان در شرایط کنونی کشور در کنار ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی مانده و نقش خود را انجام دادند.

وی افزود: تولید چندین نماهنگ، برپایی شب‌های شعر، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، جلسات بصیرت افزایی و اجرای نمایش در فضای مجازی برای به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه بصیرت از جمله اقدامات مهم است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تبیین شده توسط کمیته فرهنگی با کمک هنرمندان، فرهیختگان و شعرا در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی شکل گرفته و به فکر توسعه مخاطبان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha