• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99101511621
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

دلجویی مسئولان خراسان جنوبی از خانواده شهید بنی اسدی

دلجویی مسئولان خراسان جنوبی از خانواده شهید بنی اسدی

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان با خانواده شهید سعید بنی اسدی که امروز حین ماموریت در شهرستان سربیشه به شهادت رسید، دیدار و برای بازماندگان طلب صبر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، شامگاه دوشنبه ۱۵ دی با همراهی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، فرمانده مرزبانی استان و جمعی از مسوولان نظامی و اجرایی استان با خانواده شهید مدافع حریم وطن در شهرستان بیرجند دیدار کرد و شهادت این شهید گرانقدر را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، شهید سعید بنی اسدی از مأموران پاسگاه حسین‌آباد شهرستان سربیشه بود که صبح امروز در راه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی شهادت این مدافع حریم وطن را به خانواده این شهید، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم ولایتمدار خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان این شهید گرانقدر طلب صبر کرد.

وی اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد خودروی حامل مواد مخدر در محور مرزی "ماهیرود به سمت سربیشه" ماموران انتظامی پاسگاه عملیاتی "حسین آباد" شهرستان سربیشه برای متوقف کردن خودرو، در حاشیه پاسگاه و کنار جاده مستقر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران به راننده خودروی حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده خودرو قصد متواری شدن داشت و پس از برخورد با استوار "سعید بنی اسدی" واژگون شد.

وی یادآور شد: در این عملیات استوار بنی اسدی از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه به علت شدت جراحات در دم جان باخت و خودرو توقیف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

فرشید خاطرنشان کرد: متهمان بر اثر واژگونی خودرو مصدوم شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha