• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99101612492
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

مسئولان با شناخت مکتب سلیمانی در راه خدمت به مردم گام بردارند

مسئولان با شناخت مکتب سلیمانی در راه خدمت به مردم گام بردارند

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه خدمت به مردم از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است، گفت: ادامه راه شهید سلیمانی با شناخت مکتب او محقق می‌شود و یکی از این ویژگی‌های این مکتب ایمان قلبی و اخلاص است.

حسین خسروی، امروز سه شنبه در مراسم سالگرد شهید سلیمانی که با حضور علمای شیعه و سنی شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی، فخری‌زاده و آیت الله مصباح وظیفه خود را در قبال کشور و اسلام انجام دادند و یکی از مظلومیت‌های علامه مصباح عدم شناخت دقیق اندیشه‌های ایشان حتی در داخل کشور بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بر اساس روایات رسیده از معصومین (ع) هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست، افزود: متأسفانه برخی از داخلی‌ها نتوانستند علامه مصباح را تحمل کنند و علیه ایشان شایعاتی را مطرح کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: ادامه راه شهید سلیمانی با شناخت مکتب او محقق می‌شود و یکی از این ویژگی‌های این مکتب ایمان قلبی و اخلاص است.

خسروی خاطرنشان کرد: سردار قاسم شهید سلیمانی نه فقط به حقوق انسان‌ها و بشریت بلکه بالاتر از آن مراقب حقوق حیوانات بود، چرا که شهید ما به آیه قرآن که همه مخلوقات الهی تسبیح حق می‌گویند باور داشت.

وی افزود: هر چند نارسایی‌هایی در شیوه‌های مدیریتی در کشور وجود دارد که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، اما در کنار این مشکلات علماء بر حسب وظیفه خدمات انقلاب را نیز برای مردم بگویند و از دیگر مسئولیت‌های علماء بصیرت بخشی به مردم در حوزه دشمن شناسی و شناخت نقشه‌های استکبار است.

مولوی سید احمد عبدالهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در این مراسم گفت: شهید سلیمانی وقتی وارد سوریه و عراق و افغانستان برای کمک به مظلومان شد برایش مهم نبود مردم این کشورها شیعه، سنی، علوی و یا زیدی هستند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی توسط کسانی به شهادت رسید که پرونده سیاه جنایت آنان در سطح جهان برکسی پوشیده نیست، تصریح کرد: چگونه زندگی کردن و چگونه از دنیا رفتن یک فرد نشان دهنده راه و روش او است.

امام جمعه اهل سنت درمیان با اشاره به خدمات شهید سلیمانی در سالیان گذشته در منطقه درح و همچنین در همکاری با مجاهدان افغانستان، خاطرنشان‌ کرد: شهید سلیمانی توسط کسانی به شهادت رسید که پروند سیاه جنایت آنان در سطح جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به ضرورت برجسته نکردن اختلافات بین مسلمین، یادآور شد: باور قلبی ما بر این است که این شهادت‌ها درخت اسلام را بارور می‌کند.

وی با اشاره به خدمات قرارگاه شهید ناصری در منطقه درمیان گفت: اگر لبخند را بر لب محرومان نشانده و گره‌ای از مشکلات آنان را حل کنیم، بزرگترین خدمت را کرده‌ایم.

حجت الاسلام مصیب خزاعی، امام جمعه درمیان نیز در این مراسم گفت: علماء از تریبون‌های خود باید ارزش این امنیت و خدمات نظام جمهوری اسلامی در درمیان را بیان کنند، هرچند منتی بر مردم در این خدمت‌رسانی نیست.

وی یادآور شد: اگر شهید سلیمانی در مسئله عراق و سوریه ورود پیدا نمی‌کرد امروزه خیابان‌های شهرهای ما نیز چون شهرهای جنگ زده سوریه بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha