• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99101712965
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

حمایت متفاوت دستگاه قضائی از تولیدکنندگان خاص خراسان جنوبی

حمایت متفاوت دستگاه قضائی از تولیدکنندگان خاص خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی از کارگاه‌ها و واحد تولیدی دست‌های پرتوان شهرستان بیرجند بازدید کرد.

حجت‌الاسلام علی نسائی زهان، دادستان مرکز خراسان جنوبی، در جهت حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان واحد تولیدی دست‌های پرتوان شهرستان بیرجند از این مکان بازدید و دستوری متفاوت صادر کرد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان جنوبی، وی، ضمن عرض خدا قوت خدمت مدیر این کارگاه و کلیه کارکنان این واحد تولیدی از نزدیک با تعدادی از کارکنان دیدار و گفتگو کرد و با نحوه فعالیت آنها آشنا شد.

با توجه به اینکه افراد شاغل در این کارگاه تولیدی حدود ۷۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران کم توان ذهنی هستند دادستان جهت حمایت از این افراد دستور داد به لحاظ احتیاج این واحد به چرخ خیاطی و پارچه، از طریق سازمان اموال تملیکی تعداد ۱۴ عدد چرخ خیاطی و همچنین پارچه‌های مورد نیاز این واحد با قیمت مناسب به این کارگاه تحویل شود.

نسائی دستور داد بسته‌های غذایی با قیمت مناسب کارشناسی شده، جهت کارکنان این واحد تولیدی، از طریق سازمان اموال تملیکی اقدام شود.

در بازدید دادستان مرکز استان از واحدنظارت دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند مستقر در زندان در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط با این واحد دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین باحضور در جلسه تعاملی اداره کل زندانهای استان و دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند، تصمیماتی در خصوص موضوعات مطرح شده اتخاذ نمود، جابجایی ساختمان واحد نظارت دادسرا بر زندان، سامان دهی و مراقبت ویژه از زندانیان که از مرخصی کرونا بازگشته‌اند از جمله آنها بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند با بیان اینکه پایش و غربالگری زندانیان به نحو احسن صورت بگیرد، افزود: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانها، شورای حل اختلاف در محل زندان جهت صلح و سازش استقرار یابد

 بررسی مشکلات زندانیان از دیگر مواردی بود که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بدان ورود پیدا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha