• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99102014741
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

در راستای استفاده بهینه از گاز طبیعی صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح سفیر ایمنی گاز در روستاهای خراسان جنوبی

اجرای طرح سفیر ایمنی گاز در روستاهای خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای طرح سفیر ایمنی گاز در روستاهای استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح یکی از ابتکارات شرکت گاز استان بوده و کارشناسان شرکت گاز با حضور در روستاها و با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی برای مردم اقدام می‌کنند.

سید محمود هاشمی، امروز شنبه ۲۰ دی به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی در زمینه مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت نکات ایمن در استفاده از این نعمت خدادادی و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت گاز خراسان جنوبی اقدامات گسترده‌ای در این خصوص انجام داده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به ورود موج سرما و ماندگاری برودت هوا در کشور و استان، شرکت گاز خراسان جنوبی اقدام به اطلاع رسانی گسترده در زمینه استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: اطلاع رسانی گسترده از طریق مصاحبه با صدا و سیمای استان، پخش تیزرهای ایمنی و آموزشی در فضای مجازی و درج پیام های صرفه جویی و مصرف بهینه به صورت زیرنویس در شبکه استانی از اقدامات اولیه در این زمینه بوده است.

هاشمی گفت: نصب بنر و بیلبوردهای حاوی پیام‌های ایمنی در سطح شهر، چاپ پیام و اخبار مرتبط با مصرف بهینه و ایمن گاز در نشریات استان و ارسال پیامک به مشترکان نیز از دیگر اقدامات انجام شده شرکت گاز خراسان جنوبی است.

وی از پایش دمای ادارات دولتی توسط بازرسین شرکت گاز خراسان جنوبی برای رعایت کنترل مصرف گاز در ارگان‌های دولتی خبر داد و افزود: در راستای انجام مأموریت مذکور به صورت منظم و روزانه بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی نسبت به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی در ادارات (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد) اقدام و جریان گاز اداراتی که از مفاد بخشنامه پیروی نمی‌کنند، پس از اخطار قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای پرسنل ادارات دولتی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان شرکت گاز  با حضور در ادارات و سازمان‌های دولتی، آموزش‌های لازم برای نکات ایمنی و استفاده بهینه از گاز طبیعی را ارائه می‌کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با آموزش و پرورش یکی از شهرستان‌های استان، از طریق ظرفیت‌های سامانه شاد نسبت به اطلاع رسانی به مدیران مدارس برای رعایت ابلاغیه کنترل مصرف گاز اقدام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha