• جمعه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122216453

تندیس فداکاری به فارس رسید

تندیس فداکاری به فارس رسید

ایسنا/فارس  کنگره ملی فداکاری و ایثار پس از ۱۰ سال و برای اولین بار تندیس فداکاری را به گروه عملیات جهادی راه سرخ از استان فارس اهدا کرد.

مسئول قرارگاه جهادی و فرهنگی راه سرخ و جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان فارس، جمعه 22 اسفند به خبرنگاران گفت: گروه عملیات جهادی راه سرخ فارس سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امید در مردم و محرومیت زدایی در بعد های مختلف شروع به کار کرده و اکنون هم به یاری خدا ادامه دارد.

مظفر حیدری افزود: در گروه عملیات جهادی راه سرخ ۱۰۰ جهادگر اعم از خواهر و بردار در زمینه های مختلف از جمله معضلات اجتماعی حاشیه شهر، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، محیط زیست و مطالبه گری مشغول خدمتگزاری هستند.

وی  با بیان اینکه این گروه بیش از ۱۰۰برنامه بصورت هفتگی تاکنون برگزار کرده است ،خاطر نشان کرد: کنگره ملی فداکاری و ایثار برای اهدای تندیس فداکاری معیارهای همچون فعالیت ها در ایام کرونا ،محرومیت زدایی ، مقابله با معضلات اجتماعی ،محیط زیست را مد نظر دارد و گروه جهادی راه سرخ فارس  امسال توانست از بین تمام گروه های جهادی بسیج سازندگی این تندیس را از آن خود کند.

به گزارش ایسنا، حیدری گفت: گروه جهادی علاوه بر خدمت رسانی در استان فارس ،در کشور عراق، استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه و هرمزگان، اهدای بیست جهیزیه، پخش بیش از ۶۰۰۰ بسته غذایی، پرداخت بدهی و اجاره منزل به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و  توزیع بیش از ۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم را طی یکسال گذشته در کارنامه دارد.

مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی راه سرخ، گفت: پخت ۳۰ هزار قرص نان، اهدا ۱۱۰گوشی تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند، ۱۲۰۰پک لوازم التحریر، مرمت و بازسازی ۸منزل، حمام و سرویس‌ بهداشتی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، شیلد و دستکش در ایام کرونا، توزیع بیش از ۱۰هزار پک بهداشتی و ۳۸۰هزار ماسک و محلول ضدعفونی در  محلات حاشیه شهر، برگزاری هئیت هفتگی در حاشیه شهر ،کمک به تنظیم قیمت مواد ضدعفونی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کاهش قیمت ها و همچنین آزادی ۱۰زندانی در پویش من به یاد حاج قاسم با حمایت ویژه دادستان شهرستان داراب، از دیگر اقدامات این گروه جهادی بوده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha