• پنجشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: Bojnourd-50798
  • خبرنگار : 50046

استاندار :

آمادگی تمام دستگاه های اجرایی خراسان شمالی برای سفر رییس جمهور الزامیست

آمادگی تمام دستگاه های اجرایی خراسان شمالی برای سفر رییس جمهور الزامیست

استاندار خراسان شمالی بر آمادگی تمام دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران هر شهرستان جهت سفر رییس جمهور به این استان تاکید کرد و گفت: تمامی شهرستانها و ادارات باید در تمامی حوزه ها آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی در نشست با فرمانداران اظهار کرد: به زودی سفر استانی دکتر روحانی رییس جمهور را خواهیم داشت لذا فرمانداران پروژه های اولویت دار و قابلیت اجرایی هر شهرستان با تاکید بر سند توسعه استان خود را احصا کنند.

وی افزود: مصوباتی که از سفر رییس جمهور به استان حاصل می شود برای ما بسیار حائز اهمیت است زیرا باید ازین طریق نداشته های استان را در تمامی بخش ها جبران کنیم.

شجاعی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند تا اطلاع رسانی های لازم را به جامعه هدف خود برای این سفر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید در سایه سفر ریاست جمهوری خروجی ایده آلی در بخش مصوبات داشته باشیم، افزود: برای احصا پروژه های اولویت دار خود باید کار کارشناسی و هوشمندانه ای انجام شود ضمن اینکه مصوبات باقی مانده سفر قبلی رییس جمهور به استان هم مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

شجاعی در ادامه سخنان خود خطاب به فرمانداران تاکید کرد: همه مدیران که مسئولیت دارند باید توانایی انجام کار را داشته باشند و این توانمندی را در هر شهرستان خود ایجاد کنند زیرا وجود حال خوب استان منوط به داشتن تعامل مدیران با یکدیگر و ارائه توانمندی هاست.

شجاعی بیان کرد: هر مدیری باید اشراف کامل به حوزه کاری خود داشته باشد من از هیچ انتقادی ناراحت نمی شوم اما باید مدیران آداب بیان این انتقادات را متناسب با جایگاه خود داشته باشند.

وی اظهار کرد: تشویش اذهان عمومی مردم و تحریک آنان توسط یک عده خاص برای مواردی که از آن اطلاعات کافی ندارند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست زیرا این تحریکات در کشوربیشتر اوقات در جهت منافع یک شخص یا گروهی صورت می گیرد بنابراین ما مسوولیم در مقابل تشویش اذهان و تحریک احساسات مردم در بعد امنیتی بایستیم.

شجاعی همچنین سه مثلث علم، برنامه ریزی و تلاش را لازمه کار یک مدیر دانست و گفت: تحقق این سه مثلث تنها در سایه داشتن اقتدار میسر می شود زیرا در غیر این صورت نمی توان امور را اجرایی کرد بنابراین در مقابل پذیرش مسئولیت، باید گام های خود را محکم تر برداشت. وی افزود: نباید مردم در راستای حل مشکلاتشان اذیت شوند باید فشار کار بر روی مدیران باشد نه مردم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha