• جمعه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-145436

پورابراهیمی خبر داد؛

بررسی مدل توسعه خراسان رضوی در جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی

بررسی مدل توسعه خراسان رضوی در جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی برای تسهیل در فرآیند اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی می‌تواند در دو بخش قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها کمک کند و درخواست داریم که انتظارات و پیشنهادات در این زمینه به صورت مکتوب در اختیار اعضای کمیسیون قرار گیرد.

به گزارش ایسنا-‌منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا پورابراهیمی در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با استاندار خراسان رضوی در هتل رفاه مشهد، اظهار کرد: مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی که در خراسان رضوی اجرایی شده، می‌تواند سرآغاز تحولات خوب اقتصادی باشد و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در حد اختیارات حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی اقدامی قابل تقدیر است، عنوان کرد: تعریف یک ساختار اقتصادی مبتنی بر ظرفیت‌های مردمی و با سیاست‌گذاری دستگاه‌های اجرایی در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی اتفاقات مثبتی را رقم خواهد زد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون اقتصادی برای تسهیل در فرآیند اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی می‌تواند در دو بخش قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها کمک کند و درخواست داریم که انتظارات و پیشنهادات در این زمینه به صورت مکتوب در اختیار اعضای کمیسیون قرار گیرد.

پورابراهیمی ادامه داد: هفته آینده دستور کار جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بررسی مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی اختصاص می‌یابد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات پیش روی دستگاه‌ها اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد توسعه‌گرا و اقتصادی علیرضا رزم‌حسینی قابل تقدیر است، تصریح کرد: این کار شما می‌تواند اتفاقات مثبتی را برای دیگر استان‌ها نیز رقم بزند و امیدواریم تجربه موفق آن در سراسر کشور اجرایی شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha