• جمعه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: ardabil-33619

امام جمعه موقت بیله‌سوار:

دشمن از مردمی بودن سپاه هراس دارد

دشمن از مردمی بودن سپاه هراس دارد

امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار گفت: دشمن از مردمی بودن سپاه هراس دارد چرا که سپاه در مقابله با دشمنان در هر میدانی پیشگام است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: وقتی امام راحل (ره) می‌فرمایند که :"ای کاش من هم یک پاسداربودم" نشان از جایگاه والای این نهاد پر تلاش و با اخلاص است.

وی خاطرنشان کرد: تهدیدات اخیر دشمنان علیه سپاه پاسداران به ویژه تلاش کاخ سفید در قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی یا حتی تلاش‌هایی که برای مسدود کردن حساب‌های کاربری سرداران سپاه در فضاهای مجازی می‌کنند ، نشان از اثرگذاری محتوایی و استراتژی سپاه و پوشالی بودن ادعاهای آزادی بیان و دموکراسی دشمنان ماست.

امام جمعه موقت بیله‌سوار افزود: دشمن از مردمی بودن سپاه هراس دارد چرا که سپاه در مقابله با دشمنان در هر میدانی پیشگام بوده و در عرصه‌های گوناگون یاری‌رسان کشور و انقلاب است که از مقابله با راهبردهای تجزیه‌ایی دشمن، سرکوب کودتا گرفته تا نقش‌های ارزندهای که در بحث‌های سازندگی و فرهنگی ایفا کرده است.

جعفرزاده با اشاره به نوسانات قیمت بعضی اقلام و کالاهای مصرفی در بازار بیان کرد: دولت، متولیان امور و سازمان‌های بازرسی و نظارتی باید توجه ویژه‌ای بر ثبات قیمت‌ها داشته باشند چرا که نوسانات قیمت برخی کالاها موجب سردرگمی و رنجش مردم شده است.

وی ادامه داد: پذیرفتنی نیست که قیمت اجناس مصرفی به صورت روزانه تغییر پیدا کند و در این میان ضروری است تا دستگاه‌های مسئول اهتمام جدی در بحث تنظیم بازار داشته باشند.

امام جمعه موقت بیله‌سوار با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) زحمات بسیاری را به دوش کشیده‌اند و به حق جزو مجموعه‌هایی هستند که در عملکردهایی که ارائه دادند بسیار موفق عمل کرده‌اند.

جعفرزاده با تبیین الزامات فعالیت‌های اطلاعاتی برای امنیت مردم و نظام به لحاظ شرعی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشی حکیمانه فرموده‌اند که:" اگر برخی خدمات وزارت اطلاعات نبود نظام دچار مشکلات جدی می‌شد." وزارت اطلاعات حاکمیتی بوده و تابعیت این وزارتخانه از ولایت فقیه خجسته‌ترین و نیک‌ترین مسئله می‌باشد و ارزشمداری و نگاه جامع در راستای منافع، وحدت ملی و انسجام اسلامی بر این دستگاه حاکم است.

وی مقابله با دشمنان نظام را هدف سربازان گمنام دانست و بیان کرد: این مجاهدان خاموش که از کارکنان متدین، مذهبی و ولایی هستند نقش به سزایی در خنثی کردن توطئه‌ها علیه نظام و مردم همچنین جلوگیری از نفوذ به مراکز علمی، هسته‌ای و ... دارند.

امام جمعه موقت بیله‌سوار در پایان اظهار کرد: مجموعه زحمتکش و خدوم اطلاعاتی در شهرستان بیله‌سوار به لحاظ مرز مشترک با کشوری همسایه زحمتی مضاعف‌تر می‌کشند و یکی از برکات فعالیت خالصانه و انقلابی این اداره زحمتکش این است که ما در حسن همجواری بسیار موفق عمل کرده‌ایم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha