• جمعه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: ardabil-33621

با اقامه نماز میت؛

پیکر شهدای خدمت در اردبیل تشییع شد

پیکر شهدای خدمت در اردبیل تشییع شد

با اقامه نماز میت به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مردم مومن این شهر پیکر شهدای خدمت در اردبیل تشییع شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم بعد از اقامه نماز میت در مصلی اردبیل پیکر دو شهید و جهادگر عرصه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در لرستان شهیدان رضا حبوبی و مهدی صادق‌زاده تا آرامگاه ابدی تشییع و به خاک سپرده شدند.

این دو شهید جهادگر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل که در عرصه بازسازی مناطق سیل‌زده استان لرستان از چند روز پیش عازم شده بودند روز گذشته در پلدختر به رحمت الهی رفتند و با تشییع باشکوه پیکر این دو جوان جهادگر به شهر اردبیل پیکر آنان تشییع و قرار است فردا نیز از ساعت 15 الی 17 عصر در مسجد قدس اردبیل مراسم بزرگداشت این شهدای عرصه جهاد برگزار شود.

برادر شهید جهادگر، مهدی صادق‌زاده در مراسم تشییع پیکر این شهید اظهار کرد: 12 سال است که برادر ما در مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل فعالیت بود بطوریکه سال گذشته نیز در زلزله کرمانشاه به کمک حادثه‌دیدگان شتافت و با رضایت شخصی و انجام ماموریت از چند روز پیش نیز در منطقه سیل‌زده لرستان حاضر شد تا به هموطنان خدمت‌رسانی کند.

وزیر کشور با ارسال پیام تسلیتی این ضایعه را به خانواده هر دو جوان جهادگر صادق‌زاده و حبوبی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنها علو درجات مسئلت کرده است.

قائم مقام و معاون پشتیبانی بنیاد مسکن نیز با حضور در آئین تدفین و تشییع پیکر این دو شهید به همراه استاندار اردبیل و دیگر مسئولان شهادت این دو جوان خدمت‌رسان را به خانواده‌ او و مردم استان اردبیل تسلیت گفتند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در حاشیه آئین تشییع این دو شهید جهادگر در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر 40 نفر از نیروهای بنیاد مسکن استان اردبیل در مناطق سیل‌زده حضور دارند.

فرهاد سبحانی خاطرنشان کرد: در کنار حضور این نیروها که به تناوب و در یک سال آینده در مرحله بازسازی این مناطق بر این تعداد افزوده خواهد شد ما حدود 15 دستگاه ماشین‌آلات سنگین نیز به مناطق سیل‌زده اعزام کردیم.

وی یاد و خاطره این دو شهید جوان جهادگر را که از نیروهای دلسوز بنیاد مسکن استان اردبیل بودند گرامی داشت و افزود: امیدواریم در تداوم راه این نیروهای مخلص ما بتوانیم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل اخیر شایسته عمل کنیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha