صبح سهشنبه ۷ آذر ۱۴۰۲، نخستین خط تولید انبوه اتوبوس تمام برقی در کشور با ظرفیت تولید سالانه ۴٠٠٠ دستگاه در ایرانخودرو، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حملونقل وزارت صمت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو)، مدیران عامل گروه صنعتی ایرانخودرو و ایرانخودرو دیزل، شهردار استان کرج و... افتتاح شد.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۲۲:۱۹
چرا پلتفرم تغییر نمیکنه ؟ اتوبوسهای برقی آکیا رو دیدین ؟ صاحب برند و تولید کنند در ایران بوده حالا رفته ترکیه و داره به اروپا صادر میکنه.
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۷:۴۸
چون ایران خودور دیزل نمی گذارد و می خواهد بازار انحصاری باشد. اینجا ایران است.
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۱:۱۷
واقعا خوبه برای هوای پاک
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۲:۳۳
اتوبوس برقی آلودگیش شش برابر اتوبوس گازوئیلی هست چون شش برابر مازوت باید بسوزه تا برق مورد نیاز رو تولید کنه علاوه بر آن آلودگی های زیست محیطی باطری ها هم هست
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۶:۴۸
فکری برای انبوه زباله های الکتریکی خصوصا باطری های این اتوبوس ها هم کردید؟ در مورد چرخه بازیافت و بازتولید اون همه پسماند الکتریکی هم باید یه فکر اساسی بکنید وگرنه این خودش تبدیل به یه معضل بزرگ میشه
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۱۹:۴۴
باطری همه چیزش قابل بازیافت
نظرات