• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 00062114729
  • خبرنگار : 50471

نظارت‌های مستمر و تشکیل اکیپ‌های بازرسی بر بازار شب یلدای نهاوند

نظارت‌های مستمر و تشکیل اکیپ‌های بازرسی بر بازار شب یلدای نهاوند

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای کالاهای اساسی نظارت‌های مستمر و تشکیل اکیپ‌های بازرسی در شهرستان نهاوند بیشتر شود.

ضرغام احمدوند دوشنبه ۲۸ آذرماه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند، با اولویت بررسی نظارت و قیمت‌ها در بازار شب یلدا، اظهار کرد: تعاون روستایی براساس مصوبات انجام شده میوه شب یلدا را به صورت مستقیم عرضه و توزیع و بازار شهرستان را مدیریت کند.

وی افزود: نظارت بر بازار چند روز پیش و پس از شب یلدا حتما مورد توجه است و مراکز عرضه شیرینی، آجیل و ... و اکیپ‌های نظارتی بر سلامت و بهداشت اقلام مورد عرضه و کیفیت و قیمت‌ها توجه لازم را داشته باشند و این موضوع در مراکز بخش‌ها و شهرهای دیگر هم مورد تاکید است.

احمدوند ادامه داد: با کاسبانی که قصد سوءاستفاده با محصولات دپو شده خود برای فروش به مردم را در این ایام دارند، برخورد قانونی شود.

وی اضافه کرد: با وجود نظارت‌ها آرامش در شهرستان برقرار است و هیچ گونه مشکلی در شهرستان وجود ندارد اما انتظارات مردم بیشتر از همیشه است.

فرماندار نهاوند یادآور شد: اختلاف قیمت‌ها بین کاسبان زیاد است و اگر نظارت‌ها نباشد این اختلاف قیمت‌ها باعث نارضایتی مردم می‌شود و با وجود بازرسی‌ها نباید چنین اتفاقی بیفتد.

وی به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تاکید داشت و گفت: اولویت نظارت‌ها بر کالاهای پرمصرف باشد و بازرسی از میادین میوه و تره‌بار و واحدهای خرده‌فروشی در مراکز اصلی شهرستان و نصب قیمت کالا در دستور کار اصناف قرار بگیرد و بازرسی‌های مشترک ادامه پیدا کند.

احمدوند به بحث نانوایی‌ها هم اشاره کرد و افزود: عملکرد نانوایی ها در روستاها و استفاده از کارتخوان تقویت و رضایت بیشتر شده است.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: کمبود نیرو در بحث نظارت بر بازار مورد توجه و تامین شود و در نظارت‌ها روال مشخص و منظم باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha