• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400032518669
  • خبرنگار : 50294

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کردستان:

دولت رئیسی بر پایه جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری است

دولت رئیسی بر پایه جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری است

ایسنا/کردستان رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کردستان گفت: دولت رئیسی بر پایه جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری استوار است.

جلال اصغری امروز سه‌شنبه (۲۵خرداد) در نشست خبری اصول‌گرایان با خبرنگاران استان، اظهار کرد: قبل از شروع قرن جدید خود رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کرد، و چنانچه دولت جدید در راستای گام دوم انقلاب حرکت کند قطعا دغدغه‌های موجود در بحث جوانان، مسائل اقتصادی، فرهنگی و ... حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از کارهای صورت گرفته در دولت‌های قبلی عدم جوان‌باوری و عدم شایسته‌سالاری بود، که متاسفانه در حد شعار باقی ماند.

اصغری در خصوص موفقیت‌های اوایل انقلاب گفت: جوان‌باوری، ایمان باوری و خود باوری در اوایل انقلاب موجب کسب موفقیت‌های بسیاری شد که چه در دفاع مقدس و چه در بحث سازندگی و بخش‌های دیگر موجب رشد شد؛ اما متاسفانه در دولت‌های بعدی به دلیل عدم جوان‌باوری و شایسته سالاری هیچ پیشرفتی حاصل نشد.

وی بیان کرد: عده‌ای به نام اصلاح‌طلب و انقلابی‌گری پای کار آمدند که اگر بخواهیم از ابتدا نگاهی به دولت‌ها بیندازیم، تنها چهار سال دولت اصول‌گرایان آقای احمدی نژاد مقبول واقع شد و مابقی آن‌ها اصلاح‌طلبان بودند.

اصغری ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دهند که مردم تشنه خدمت هستند و خواستار رسیدگی به وضعیت استان چه به لحاظ اشتغال، چه به لحاظ جاده‌ها و ... هستند.

وی با اشاره به اینکه در دولت روحانی هیچ توسعه‌ای صورت نگرفت، تصریح کرد: به جز شعار و فریب مردم هیچ کاری صورت نگرفت و اگر توسعه‌ای نیز حاصل شده است در دولت‌های قبلی صورت گرفته بود.

جلال اصغری خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دهند که مردم کردستان مردمی انقلابی و خواستار خدمت هستند و کاری به اصلاح‌طلب و یا اصول‌گرایان ندارند.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کردستان با اشاره به اینکه ابراهیم رئیسی شخصی برخواسته از بطن خود جامعه است، اظهار کرد: در دوران خدمت خود در قوه‌قضاییه با هرگونه فساد، بی‌عدالتی، رانت‌ و مشکلات اجتماعی مبارزه کرد و از هیچ خدمتی فروگذاری نکرد.

اصغری با تاکید بر اینکه خط قرمز آقای رئیسی مردم و نظام است، گفت: رئیسی به این باور رسیده است که سرچشمه همه فسادها از دولت است و با ورود خود به دولت در پی اصلاح آن است.

وی عنوان کرد: دیگر دوران آن رسیده است که دولت پوست‌اندازی کرده و به جوانان اجازه حضور در عرصه اجتماعی و سیاسی داده شود و یکی از شعارهای آقای رئیسی جوان‌گرایی ، مبارزه با فساد و رانت و بی‌عدالتی است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کردستان ادامه داد: دولت رئیسی برخلاف دولت روحانی برستادی را سرکار نخواهد برد، بلکه بر اساس شایسته سالاری عمل خواهد کرد و در پی آن است از افراد شایسته در دولت خود استفاده کند.

جلال اصغری خاطرنشان کرد: رئیسی جناحی نیست بلکه فردی انقلابی است و اگر مردم در پای صندوق‌های رای مشارکت کردند، مشارکت حداکثری را در مطالبه‌گری داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: امید که مردم در روز انتخابات مشارکت حداکثری داشته و براساس کار و کارنامه آقای رئیسی، رئیس جمهور خوبی برای آینده کشور خواهد شد.

مردم باوری و سیاست مداری لازمه یک دولت مقتدر است

دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان گفت: همانگونه که شاهد هستیم امروزه ما به لحاظ بعد سیاسی و چانه‌زنی سیاسی در دنیا و قدرت و تعاملات سیاسی ما در دنیا زبانزد خاص و عام است.

وزیری افزود: در عرصه نظامی نیز جزو قدرت‌های نظامی هستیم که در دنیا حرفی برای گفتن دارد و در اقتصاد نیز اکتفای ما تنها بر صنعت نفت نبوده و در بسیاری از عرصه‌ها صادرات داشته‌ایم.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها نشات گرفته از ۲ باور ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی و دیگری مردم باوری و مردم داری مسئولین و امامین انقلاب است که پرچمدار این تفکر هستند.

وزیری افزود: امامین انقلاب انتخابات را پاشنه آشیل اعتماد مردم می‌دانند و همیشه دغدغه‌های امامین انقلاب حضور موثر مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب برای آن چه که باور دارند بوده است.

وی ادامه داد: وظیفه مردم در قبال این باور امام تجدید پیمان در هر برهه و هر زمانی بوده که امامین انقلاب ندا کرده‌اند و همیشه مردم به دعوت امامین خود لبیک گفته‌اند.

به گفته دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان، امروزه اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت است، قطعا ورودی آن از میدان‌هایی گذشته که جوانان این مرز و بوم آن را بیمه کرده‌اند، حاج‌قاسم‌ها، باکری‌ها و خرازی‌ها میدان را به نفع نظام و کشور مصادره نموده‌اند و شاهد هستیم امروزه از در مذاکره‌ و مصالحه‌ با ما وارد می‌شوند.

محرم وزیری یادآور شد: حضور ما در انتخابات در تعیین سرنوشت خود و کشور معنا دار است و اگر معنا دار نبود و از پیش طراحی شده بود چرا دشمنان در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در مردم هستند؟ و چرا این حجم از هجمه‌های رسانه‌ای ایجاد می‌شود که مردم در انتخابات شرکت نکنند؟

وی ادامه داد: اصل موضوع این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم داری و مردم باوری را قبول دارد و معتقد است آن‌چه که در سیاست‌ها تعیین می‌شود از صندوق‌های رای بیرون می‌آید و مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت مستقیم دارند.

وزیری تاکید کرد: جوانان موتور متحرک تفکر انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و آنچه در گام دوم رهبر انقلاب به آن اشاره کرده بر پایه جوان‌گرایی است.

وی مردم داری و مردم باوری و سیاست مداری را لازمە یک دولت مقتدر دانست و خاطرنشان کرد: دولتی که به قدرت داخلی اعتقاد داشته باشد چشم به خارج از مرزها نخواهد داشت و دولتی که به ظرفیت‌های داخلی توجه کند چشم به برجام نخواهد داشت و این میسر نخواهد شد که آن اعتقاد و باور عمیق به انقلابی‌گری در فرد وجود داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha