• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403022115267
  • خبرنگار : 30057

انعقاد ۲۳ هزار میلیاردی تفاهم‌نامه در اینوتکس ۲۰۲۴

انعقاد ۲۳ هزار میلیاردی تفاهم‌نامه در اینوتکس ۲۰۲۴

مسؤول دبیرخانه اینوتکس با بیان اینکه ۴۶ درصد از شرکت‌های حاضر در این رویداد، فناور بودند، اعلام کرد: در طی روزهای برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش۲۳ هزار میلیارد ریال منعقد شد.

به گزارش ایسنا، سجاد رجبی در مراسم اختتامیه این رویداد با اشاره به مشارکت ۴۵۱ شرکت در اینوتکس ۲۰۲۴ اظهار کرد: ۴۶ درصد از این تعداد شرکت‌ها از میان شرکت‌های فناور بودند، ضمن آنکه ۱۷ درصد از مشارکت‌کنندگان اینوتکس امسال شرکت‌های استارتاپی‌ها را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ۹ درصد از شرکت کنندگان این رویداد فناورانه کارگزاران و سرمایه‌گذاران بودند.

رجبی با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس، ۴۷۶ سخنران در ۱۰ استیج حضور داشتند، خاطر نشان کرد: در اینوتکس ۲۰۲۴ همچنین رقابت‌های متنوعی چون ریسرچ پیچ با مشارکت ۲۶۷ تیم برگزار شد.

مسؤول دبیرخانه اینوتکس با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقد شده در سال جاری، گفت: در طی روزهای برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش۲۳ هزار میلیارد ریال منعقد شد. ۲۰۰ جلسه در کافه سرمایه اینوتکس از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد است که نتیجه آن ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بود.

وی اظهار کرد: در ایستگاه کار نمایشگاه ۱۵۰ فرصت شغلی، معرفی و ۲۰۰۰ رزومه، دریافت و ۲۵ ساعت خدمات مشاوره نیز در طی آن ارائه شد.

وی کمپ شبانه یا همان اینونایت را از دیگر بخش‌های این رویداد دانست که برای اولین بار در تاریخ اینوتکس برای عموم مردم برگزار شد و ۷۷۷نفر در آن مشارکت کردند.

در این مراسم همچنین روح الله متفکر آزاد، عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر  کشور چاره ای جز رشد علمی و فناوری ندارد، گفت:  بازار ۱۵ کشور منطقه بازار خوبی برای ما هست که با رشد و به روزرسانی در عرصه فناوری و نوآوری زمینه رشد تولید و صادرات را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه قوانین وضع شده برای رشد و توسعه فناوری مؤثر بوده است، اضافه کرد: مجلس درصدد تحقق حکمرانی خلاق است و امید است در زمینه قوانین دانش بنیان ها  اقدامات مؤثری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha