• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401042618088

معاون اجتماعی سپاه فجر:

اصلاح سبک زندگی با رفتار هیجانی ممکن نیست/برگزاری اولین رویداد استانی چهارشنبه‌های طلایی

اصلاح سبک زندگی با رفتار هیجانی ممکن نیست/برگزاری اولین رویداد استانی چهارشنبه‌های طلایی

ایسنا/فارس معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت اقدامات عمیق و دقیق در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، تاکید کرد که با رفتارهای هیجانی، بدون پشتوانه مطالعاتی و علمی، نمی‌توان توفیقی در اصلاح سبک زندگی کسب کرد.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار یکشنبه ۲۶ تیر در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت یک‌ساله چهارشنبه‌های طلائی که به‌صورت مستمر هر هفته در سراسر استان فارس در حال برگزاری است، از برگزاری اولین رویداد استانی و گردهمایی گروه‌های فعال در چهارشنبه‌های طلایی خبر داد.

دوستدار خاطرنشان کرد: برنامه چهارشنبه‌های طلائی، یک فعالیت ایجابی با چاشنی محبت و نوع‌دوستی در حوزه‌ی امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود که با برداشتن دوقطبی‌های کاذب، مروج فضای عقلانیت، استدلال و منطق در بین جامعه است.

وی گفت: در این برنامه دختران و زنان دغدغه‌مند ضمن فراگیری آموزش‌ و مهارت‌های لازم، با برپایی غرفه‌های جذاب در نقاط مختلف، ضمن ارتباط‌گیری هدف‌مند با مخاطبان و برقراری رابطه‌ی صمیمانه، درخصوص اهمیت موضوع عفت و حیا صحبت می‌کنند و نتیجه‌ این نگرش و رفتار، ضمن از بین بردن فاصله‌ها، زمینه‌ساز حس نوع‌دوستی و اقبال جامعه به زنان مومن و انقلابی است.

معاون اجتماعی سپاه فجر افزود: بنا داریم در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه، در رویدادی دو روزه بیش از ۴۰ تیم فعال چهارشنبه‌های طلائی، در سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام گردهم جمع شوند و ضمن آشنایی و بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر و هم‌چنین ارتقای سطح توان‌مندی‌های تیمی و فردی آنان، عملیات فرهنگی مشترک بزرگ میدانی را در نقاط مختلف شهر شیراز انجام دهند.

دوست‌دار گفت: این برنامه مصوب قرارگاه عفاف و حجاب استان به ریاست استان‌دار محترم فارس دکتر ایمانیه است و با مشارکت و هم‌کاری اعضای این قرارگاه و حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha