• سه‌شنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401061511372
  • خبرنگار : 50228

مهاجری: بازی ۶ امتیازی را بردیم/ استقلال و پرسپولیس رقبای ما نیستند

مهاجری: بازی ۶ امتیازی را بردیم/ استقلال و پرسپولیس رقبای ما نیستند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با نفت آبادان سنگین بود و توانستیم امتیاز یک بازی ۶ امتیازی را بگیریم.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست پایان بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: امشب در مقایسه با بازی با استقلال فشار بیشتری تحمل کردیم و این مساله باعث شد تا طراوت همیشگی را نداشته باشیم و اشتباه کردیم.

وی با بیان اینکه در فوتبال اشتباه قابل پیش بینی است، افزود: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از فرصتی که داشت استفاده کرد و توانست به گل برسد. نفت منتظر اشتباه ما بود و از این استراتژی به گل رسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشتیم و سعی کردیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن برویم. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم، توانستیم شرایط بازی را برگردانیم و دو گل بزنیم.

مهاجری عنوان کرد: این برد و سه امتیاز بازی در آینده خیلی به ما به لحاظ جایگاه جدولی کمک خواهد کرد. با این پیروزی با شرایط روانی خوب برای هفته‌های آینده آماده خواهیم شد.

وی ادامه داد: نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود. تیم های مثل نفت آبادان ویترین فوتبال کشور هستند و هرچه قویتر باشند، بیشتر می‌توانیم از فوتبال لذت ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سنگینی بود اما توانستیم امتیاز یک بازی ۶ امتیازی را بگیریم. رقبای ما استقلال و پرسپولیس نیستند بلکه تیم‌هایی مثل نفت آبادان هستند.

مهاجری ادامه داد: در شرایط گرما و شرجی بازی بسیار سخت است و خوشحالیم که توانستیم به پیروزی برسیم. با توجه به گرمای هوا اواخر بازی دو تیم توانی برای بازی نداشتند.

وی با بیان اینکه داورهای ما با حداقل‌ها سوت می‌زنند، افزود: در خصوص پنالتی که برای ما گرفته شد نمی‌توانم اظهار نظر کنم زیرا صحنه از من دور بود اما شکل کاری که دیدم فکر می‌کنم پنالتی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha