• چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401072010258
  • خبرنگار : 50513

استاندار زنجان:

تلاش می‌کنیم زنجان‌ جای بهتری برای زندگی باشد

تلاش می‌کنیم زنجان‌ جای بهتری برای زندگی باشد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در جنوب زنجان، زنجانرود را به‌ عنوان یک منطقه گردشگری آماده می‌کنیم و تا دو ماه دیگر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

محسن افشارچی شامگاه دیروز (۱۹ مهرماه) در آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره ملی آش ایران و شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان دستگاه‌ها یک تیم منسجم و علاقه‌مند به کار هستند، اظهار کرد: همه تلاش ما این است که زنجان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم و در حوزه گردشگری نیز این منطقه را در کشور معرفی و نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی در شهر زنجان در حال انجام است، ادامه داد: بیشتر تمرکز این فعالیت‌ها در حوزه عمران شهری است و دستگاه‌های مربوطه نیز همراهی خوبی در این زمینه دارند.

افشارچی تصریح کرد: تلاش ما این است‌ که توانمندی‌های استان زنجان به شکل بهتری نشان داده شود و اولین نتیجه این فعالیت‌ها نشاط مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه به اندازه دیگر استان‌ها نتوانسته‌ایم پتانسیل منطقه خود را نشان دهیم، عنوان کرد: باید در راستای شعار «زنجان؛ میزبان مهربان»، خود را نشان دهیم و علاوه بر معرفی زنجان، دیگر محورها را از جمله گنبد تاریخی سلطانیه مدنظر قرار دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به آماده‌سازی زنجانرود برای حضور گردشگران، اضافه کرد: در جنوب زنجان، زنجانرود را به‌ عنوان یک منطقه گردشگری آماده می‌کنیم که تا دو ماه دیگر آماده بهره‌برداری خواهد شد. در این راستا مسیر انتقال فاضلاب جنوب شهر نیز اصلاح و مسیر آن را تغییر خواهیم داد.

وی به رفع‌ مشکل گاوازنگ نیز اشاره کرد و یادآور شد: موارد و موانع پروژه‌ گاوازنگ حل می‌شود و امیدواریم در مدت یک ماه آینده اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم و این منطقه به یک سایت گردشگری مناسب تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که گره‌های اقتصادی استان حل شده، نشاط مردم ارتقا پیدا کرده و زنجان جای بهتری برای زندگی کردن باشد.

تلاش می‌کنیم زنجان‌ جای بهتری برای زندگی باشد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha