• چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401072010498
  • خبرنگار : 50477

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

هلال احمر نماد وحدت و برادری است/ حمایت مسئولان گلستان دلگرم کننده است

هلال احمر نماد وحدت و برادری است/ حمایت مسئولان گلستان دلگرم کننده است

ایسنا/گلستان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از حمایت مسئولان ارشد استان گلستان تقدیر کرد و گفت: این حمایت‌ها موجب دلگرمی داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در ماموریت‌های پیش‌رو می‌شود.

دکتر یعقوب سلیمانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه حضور در استان گلستان به عنوان استانی پیشرو در ارائه خدمات داوطلبانه و انسان دوستانه را یک افتخار بزرگ می دانم، اظهار کرد: سرتاسر ایران عزیز و اسلامی مملو از مردمانی است که همواره با عشق و محبت نسبت به سایر هموطنان خود احساس مسئولیت کرده و در هنگام نیاز در کنار آنها هستند.

وی با بیان اینکه استان گلستان در سطح کشور مهد همدلی و وحدت اقوام و مذاهب است، افزود: هلال احمر نیز به عنوان یک نهاد مردم پایه نماد مودت، دوستی، برادری و تسکین آلام بشری است و توانسته در تعمیق و تقویت وحدت و همدلی موفق عمل کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در هنگتم وقوع حوادث این جمعیت هلال احمر است که جزو اولین ارگان های حضور یافته در صحنه خدمت رسانی است، خاطرنشان کرد: این مساله را در نمونه های متعدد از جمله حادثه متروپل و زلزله اخیز شهرستان خوی می توان به راحتی مشاهده کرد.

سلیمانی با تقدیر از نگاه مثبت نماینده ولی فقیه در گلستان  و مسئولین ارشد این استان، گفت: تردیدی نداشته باشید که این حمایت های دلگرم کننده موجب تقویت روحیه و انگیزه اعضای جمعیت هلال احمر و نهایتا افزایش کارآیی و کارآمدی این مجموعه در استان گلستان خواهد شد.

فرهنگ نوع دوستی ممزوج با وحدت و همدلی باشد

 نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هرجامعه ای بخواهد پیشرفت همه جانبه داشته باشد باید وحدت را حفظ کند، ادامه داد: رنگ ها و قومیت ها را باید کمرنگ کرد و با همدلی همه ی اقوام است که پیشرفت کشور میسر می شود.

 آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در ادامه افزود: در نگاه قرآن کارهایی که در آن به مردم خدمت می شود مانند قرض دادن به خداست و این فرهنگ در هلال احمر باید جلوه گر باشد.

وی همچنین اظهار کرد: انسان عاقل و زرنگ کسی است که یک جا کار کند و دوجا مزد بگیرد و کار شما هلال احمری مصداق آن است، یک مزد دنیوی و یک مزد اخروی است که شماری برای آن نیست. گ

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: محبوبترین افراد نزد خدا کسانی هستند که بیشترین نفع را به مردم برساند مانند اعضای جمعیت هلال احمر که در برهه های حساس همچون سیل و زلزله به مردم رسیدگی می کنند.

خبرنگار: محمد ایمنی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha