• شنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401072311770
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

فوتبال، در پایین‌ترین سطح توجه مردم است

فوتبال، در پایین‌ترین سطح توجه مردم است

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نبودن تماشاگر را بسیار موثر دانست و گفت: حضور نداشتن تماشاگران حتی در روند فنی بازیکنان نیز تأثیر گذاشته است. فوتبال به پایین‌ترین سطح توجه مردم رسیده و مردم توجه خاصی به بازی‌ و مسائل ندارند.

قاسم حدادی‌فر، پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در بازی خانگی هفته نهم لیگ خلیج فارس درباره این بازی اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه نیز روند خوبی داشتیم. همه چیز مطابق شرایطی که پیش‌بینی کرده بودیم پیش می‌رفت تا اینکه در لحظه آخر با یک عدم هماهنگی میان خط دفاعی باعث شد دروازه ما باز شود. اما بازیکنان نشان دادند که تیم خوبی هستند.

وی با اشاره به گل به خودی تیمش تأکید کرد: قریشی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و به قدری برای ذوب‌آهن خوب کار کرده که امیدوارم در بازی‌های بعد روند خوبش را تکرار کند.

حدادی‌فر درباره روند گاندوها در ۹ هفته لیگ، توضیح داد: به نتیجه این بازی بسیار امیدوار بودیم، اما نشد. در بازی‌های بعد جبران کرده و خودمان را از این قسمت جدول صعود دهیم. تیمی هستیم که تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.

وی تأکید کرد: فوتبال به پایین‌ترین سطح توجه مردم رسیده و مردم توجه خاصی به بازی‌ و مسائل ندارند. نبودن تماشاگر حتی در روند فنی بازیکنان نیز تاثیر گذاشته است و امیدوارم دوباره هواداران به استادیوم بیایند تا برای لحظاتی شاد شده و لذت ببرند.

محمد قریشی، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز پس از این باخت گاندوها تصریح کرد: بازی خوبی بود و برای ۳ امتیاز به زمین آمده بودیم و چند موقعیت جدی داشتیم‌. از کل مجموعه ذوب‌آهن، مربیان و هم تیمی‌هایم بابت اشتباهم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانم جبران کنم‌.

وی تأکید کرد: مستحق باخت نبودیم، اما اتفاقات فوتبال است و قبول دارم که اشتباه کردم. البته بازیکنان و کادر مرا درک می‌کنند.

قریشی درباره صحنه مشکوک پنالتی استقلال که گرفته نشد، تصریح کرد: روی هوا برخوردی رخ داد و داور نیز به صحنه نزدیک بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha