• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401072412963
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هت‌تریک ریاست پارسی‌منش با چاشنی انصراف رقیب

هت‌تریک ریاست پارسی‌منش با چاشنی انصراف رقیب

ایسنا/اصفهان حمیدرضا پارسی‌منش، رئیس پیشین هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی پس از انصراف رقیب انتخاباتی‌اش با آرا قاطع مجمع برای سومین دور انتخاب شد.

ظهر امروز (یکشنبه، ۲۴ مهرماه) مجمع انتخاباتی رئیس و هیئت رئیسه هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، معاون توسعه امور ورزش، رئیس گروه ورزش قهرمانی، رئیس گروه هماهنگی امور بانوان و جمعی از مسئولان ورزش‌های رزمی در محل سرای ورزشکاران برگزار شد که در نهایت حمیدرضا پارسی‌منش به‌عنوان رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی رئیس و هیئت رئیسه هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان با دو کاندید، حمیدرضا پارسی‌منش و حمیدرضا علی‌بابایی برگزار شد که در جریان این مجمع با انصراف علی‌بابایی، پارسی‌منش به‌عنوان تک کاندیدای این انتخابات مورد رای‌گیری قرار گرفت و با ۲۶ رای انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا علی‌بابایی، کاندیدای انصرافی این مجمع در خصوص حضور و انصرافش، توضیح داد: شاید بسیاری از حضور من به عنوان کاندید تعجب کرده باشند. در جامعه ورزشی به‌عنوان یک افتخارآفرین در رشته فوتبال به قله‌های این رشته رسیده‌ام، اما در خفا برای خودم ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنم. 

وی با اشاره به سابقه ریاست هیئت فوتبال شهرستان شهرضا، تصریح کرد: آمدن به اینجا برای علاقه خودم بود، اما پس از مدتی درباره حمیدرضا پارسی‌منش موضوعاتی بیان شد که دور از انسانیت بود.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم در کنار پارسی‌منش صلاحیت حضور به‌عنوان کاندید را نداشته و بدون هیچ چشم‌داشتی انصرافم را برای کسی که ۸ سال در این رشته زحمت کشیده و خاک خورده، اعلام می‌کنم. 

پارسی‌منش که سابقه ریاست دو دوره قبلی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان را در کارنامه دارد، این بار نیز قاطعانه با ۲۶ رای موافق از ۲۷ رای دریافتی سکان ریاست را بر عهده گرفت.

در رأی‌گیری هیئت رئیسه پیشنهادی نرگس بنکدارچیان با ۲۳ رأی به‌عنوان نایب رئیس، نگین حامدیان اصفهانی با ۲۱ رأی به عنوان خزانه دار، رسول نظری با ۲۳ رأی به عنوان کارشناس خبره، اکبر امینی با ۲۶ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه آقا و نگار مصلح با ۲۱ رأی به عنوان هیئت رئیسه خانم انتخاب شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha