• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۰۴:۲۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401072715334
  • خبرنگار : 90047

امیری: پاراتیراندازان از نظر روانی آماده شرکت در قهرمانی جهان هستند

امیری: پاراتیراندازان از نظر روانی آماده شرکت در قهرمانی جهان هستند

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: هر چند مدت زمان کوتاهی است که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته‌ام، اما از نظر روانی سعی کردم آرامش را دوباره به تیم ملی بازگردانم.

حسین امیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی پاراتیراندازی برای شرکت در قهرمانی جهان امارات، اظهار کرد: با توجه به این که مدت کوتاهی هدایت تیم ملی پاراتیراندازی را برعهده گرفتم، اما در این مدت سعی کردم با آرامش کارها را پیش ببرم و تیراندازان را از نظر روانی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان امارات آماده کنم.

وی گفت: مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان امارات 12 آبان برگزار می‌شود که برای کاهش فشارهای روانی ناشی از تمرینات تلاش کردم 3 مرحله اردوی تمرینی 10 روزه تا زمان اعزام برای ورزشکاران در نظر بگیرم تا تیراندازان علاوه بر ارتقاء بعد فنی خود از نظر روانی نیز آماده شرکت در این مسابقات باشند. البته کارهای ساختاری و تمرینات اصلی را برای بعد از پایان این رقابتها و برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین قرار دادم تا ورزشکاران در شرایط خوبی در امارات تیر بزنند. البته عملکرد تیراندازان در طی 2 مرحله اردویی که با آنها داشتم راضی کننده است و کمتر دچار استرس و تنش‌های روانی هستند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی همچنین در خصوص وضعیت ساره جوانمردی و این که از چه زمانی به تیم ملی اضافه خواهد شد، تصریح کرد: از اردوی سوم که یکم آبان در محل سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود در کنار تیم خواهد بود، البته به دلیل آسیب دیدگی که در کتف راستش داشت، سعی می‌کنیم فشار زیادی به او وارد نکنیم، بنابراین تمریناتش را فعلا در 10 متر بادی پیگیری می‌کند تا کم کم بعد از امارات در 50 متر خفیف نیز تمریناتش را آغاز کند. هر چند الان نیز در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد.

وی از محمدرضا میرشفیعی (10 متری بادی و 50 متر خفیف)، ساره جوانمردی (10 متر بادی)، مصطفی خادم (10 متر بادی)، نسرین شاهی (10متر بادی)، رقیه شجاعی (10 متر بادی و 50 متر خفیف) و زهرا غلامزاده ( رشته تفنگ ایستاده و درازکش) به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان امارات نام برد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha