• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401081107789
  • خبرنگار : 50463

معاون اقتصادی بنیاد تعاون بسیج:

تولید باید به سمت رفع نیازهای کشور سوق یابد

تولید باید به سمت رفع نیازهای  کشور سوق یابد

ایسنا/یزد اولین رویداد ملی «تا ثریا» در استان یزد با دو رویکرد بیان طرح‌ها و ایده‌ها و پرداختن به نظام مسائل مشکلات استان در محل دانشگاه یزد برگزار شد.

اولین همایش ملی سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور با عنوان «تا ثریا» با حضور مسئولان و مقام‌های سیاسی و نظامی استان و کشوری، با دو رویکرد بیان طرح‌ها و ایده‌ها و پرداختن به نظام مسائل مشکلات استان و به همت سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه استان یزد، در محل مرکز دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.

محصولات باید به سمت نظام مسائل کشور سوق یابد

محصولات باید به سمت نظام مسائل کشور سوق یابد

لزوم سوق دادن محصولات به سمت نظام مسائل کشور

«مهدی یارسرشار» معاون اقتصادی بنیاد تعاون بسیج در رویداد ملی «تا ثریا» به عنوان یکی از سخنرانان با اشاره به ظرفیت های بنیاد تعاون بسیج و شرکت های تابعه در کشور گفت: هدف مقام معظم رهبری در اقتصاد دانش بنیان، دست یابی به رتبه اول در منطقه است که این هدف با برگزاری همایش ها و سربرگ نامه ها محقق نمی شود بلکه نیاز به اقدام عملی است و در این راستا بنیاد تعاون بسیج اقداماتی انجام داده و در تلاش است تا به عنوان حامی از تیم های دانش بنیان حمایت کند.

سرشار همچنین در ادامه افزود: حمایت های ما تنها در بخش مالی نیست و در کنار آن به حمایت های معنوی مانند اخذ مجوز، تصویب قوانین و ... پرداخته ایم و سرمایه گذاری روی طرح ها نیز انجام می شود. همچنین سوق دادن محصولات و تولیدات به سمت نظام مسائل، مشکلات و نیازهای کشور نیز از دیگر اقدامات ما بود که با همکاری شرکت پیشگامان این اقدام صورت گرفت و به کمک اقتصاد آمده ایم.

محصولات باید به سمت نظام مسائل کشور سوق یابد

اهتمام به سرمایه‌های عظیم و جوانان کشور

«حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در این مراسم با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان و انتظارات ایشان گفت: اولین انتظار مقام معظم رهبری از نخبگان شناسایی ظرفیت ها و تبدیل آنها به ظرفیت های ملی بوده است که یکی از اهداف این رویداد شناخت اولویت های کشور و استان و شناخت ننظام مسائل، اولویت بندی و تبدل اولویت ها به فرصت ها بوده است.

وی افزود: ما هرجایی که به درون و توانایی های خود و همچنین سرمایه های عظیم و جوانان خود نگاه کردیم جایگاه بسیار عالی پیدا کردیم همچنین در مولفه های قدرت بسیار خوب عمل کردیم و دلیل اصلی همه این هجمه ها و نقشه های دشمنان این اقتدار نظام اسلامی است زیرا دموکراسی غرب را زیر سوال می برد.

مقام ارشد سپاه استان بیان کرد: این نظام حکمرانی را به جهان معرفی می کند که حکمرانی غرب را زیر سوال می برد و دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نامایدی بین نخبگان و عموم مردم است.

محصولات باید به سمت نظام مسائل کشور سوق یابد

تا ثریا آغاز یک همگرایی مستمر است

«سید محمد میرقانعی» رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در بخش دیگر از رویداد ملی «تا ثریا» در دانشگاه یزد گفت: این رویداد که به صورت ملی در استان ها در حال برگزاری است، استان یزد نیز میزبان این رویداد است تا هم افزایی و مشارکت استان یزد را داشته باشد و اگر فلسفه این رویداد هم گرایی و تجمیع ظرفیت ها است باید شاهد این همکاری باشیم و درخواست ما این است که این رویدادها را به صورت مراسم تمام شده مورد توجه قرار نگیرد بلکه این رویداد آغاز یک همگرایی و مستمر باشد.

محصولات باید به سمت نظام مسائل کشور سوق یابد

محصولات باید به سمت نظام مسائل کشور سوق یابد

محصولات باید به سمت نظام مسائل کشور سوق یابد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha