• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403072922568
  • خبرنگار : 71480

از سوی هیئت دولت انجام شد

انتصاب استانداران تهران، قم، خوزستان و لرستان

انتصاب استانداران تهران، قم، خوزستان و لرستان

استانداران تهران، قم، خوزستان و لرستان با تصویب هیئت وزیران منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، در جلسه عصر امروز - یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - هیئت دولت به ریاست مسعود پزشکیان، استانداران قم، خوزستان و لرستان معرفی شدند.

با معرفی وزیر کشور و با تصویب اعضای هیئت دولت، محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار تهران، اکبر بهرام‌جو به عنوان استاندار قم، سید محمدرضا موالی‌زاده به عنوان استاندار خوزستان و سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار لرستان منصوب شدند.

سید محمدرضا موالی‌زاده، دکترای پزشکی و کارشناس ارشد علوم سیاسی دارد و نماینده مردم اهواز در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی بوده است. وی پیش تر مدیر کل سیاسی وزرات کشور بوده و در مناصب دیگری از جمله مدیر کلی حوزه وزارتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمت کرده است.

محمّدصادق معتمدیان نیز با تایید هیئت دولت استاندار تهران شد. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد و رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی است. استانداری آذربایجان غربی و مدیر اجرایی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، استانداری خراسان جنوبی و استانداری خراسان رضوی از جمله سوابق اجرایی معتمدیان است.

در جلسه امروز سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار لرستان معرفی شد. سید سعید شاهرخی دانش آموخته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است و پیش از این استاندار همدان بوده و در استان‌های همدان، قزوین و لرستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی را بر عهده داشته است. شاهرخی علاوه بر فرمانداری شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد، شهرداری ملایر، تویسرکان و قروه را نیز بر عهده داشته است.

با تایید دولت اکبر بهنام‌جو نیز استاندار قم شد. بهنام‌جو کارشناسی مهندسی عمران دارد و به مدت چهار سال استاندار اردبیل بوده است. معاون امور عمرانی استانداری اردبیل، شهردار انزلی و رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان گیلان از دیگر سوابق اجرایی اکبر بهنام‌جو است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha