• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401081308810
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون امور مجلس رئیس جمهوری:

دشمنان ما امروز تجربیات خود در کودتاهای مخملین را به کار گرفته اند

دشمنان ما امروز تجربیات خود در کودتاهای مخملین را به کار گرفته اند

ایسنا/اردبیل معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: دشمنان ما امروز همه تجربیات خود در کودتاهای مخملین و انقلابهای رنگین را به کار گرفته اند اما موفق نخواهند شد.

سیدمحمد حسینی امروز در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار در اردبیل با اشاره به شرایط حاکم بر فضای مجازی اظهار کرد: در فضای مجازی و شبکه‌ها هر شب نظام را ساقط می‌کنند. اردبیل هم در این فضای مجازی یکی دو بار از دست نظام خارج شده و ادعا می‌کنند که تعدادشان زیاد است.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: البته ما هنوز وارد میدان نشده‌ایم و هنوز نیروهای نظامی و انتظامی ما خویشتنداری کرده‌اند تا افرادی که در فضای مجازی دچار توهم شده‌اند به خود بیایند.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که همه نیروهای معاند خارج از کشور را بسیج کردند و افرادی که حتی قیافه آنها ایرانی نبود را جمع کردند و در نهایت توانستند ۵۰ هزار نفر را در برلین جمع کنند. در حالی که این تعداد نصف افرادی است که در ورزشگاه آزادی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

وی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: امروز اقیانوس ملت ایران جنایت و خیانت شما محکوم می‌کند، شما همه توان و ظرفیت خود را جمع کردید فکر کردید می‌توانید درخت تناور جمهوری اسلامی که ریشه در اعماق زمین دارد را با این اقدامات خدشه وارد کنید بدانید که راه به جایی نمی‌برید و این نشانه توهم شماست.

حسینی با بیان اینکه مردم ما در صحنه هستند، اضافه کرد: وقتی بایدن با صراحت از اغتشاشات در کشور حمایت می‌کند و کشورهای اروپایی این همه از این اغتشاشات حمایت می‌کنند، این باید مد نظر این افراد باشد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به اینکه حملات و هجمه به مراکز دیپلماتیک کشورمان با این شدت و حدت بی‌سابقه  است، خاطرنشان کرد:: شبکه ایران اینترنشنال که به واقع سعودی اینترنشنال است بی‌بی‌سی و من‌و تو علیه ملت ایران دست به دست هم داده‌اند و همه اینها نشان می‌دهد که واقعا موضوع سر حجاب یک خانم نیست و آنها اساس نظام را هدف گرفته‌اند.

حسینی در ادامه با اشاره به حادثه شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان در اثر این حادثه تروریستی اضافه کرد: کسی که مردم را به رگبار می بندد نگاه نمی‌کند که به چه کسی تیراندازی می کند؛ باحجاب است یا بی حجاب، بسیجی است یا نه طرفدار نظام است یا نیست همه را به رگبار می بندد و ما با چنین موجودات قصی القلبی مواجه هستیم. البته اینها یک حلقه از آشوب هستند کومله، دموکرات، سلطنت طلب، پژاک هم حلقه های دیگر این آشوب‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد:  ما قربانی ترور و تروریسم هستیم 17هزار نفر از مردم ما از شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی، شهدای محراب تا مردم عادی ما در اقدامات ترروریستی به شهادت رسیدند.

 معاون رئیس جمهور در ادامه حوادث تلخ کرج  و زاهدان و شهدات یکی از بسیجیان مدافع امنیت و شهادت امام جمعه یکی مساجد زاهدان را ادامه جریانات تروریستی گذشته خواند و گفت: زمانی که دشمنان ما داعش را در منطقه ایجاد کردند گفتند باید برای بعد از زمان بشار اسد فکر کنیم حتی برخی سیاسیون ما در داخل هم چنین حرف‌هایی را می‌زدند اما رهبر معظم انقلاب با درایت و آینده نگری گفتند ما می ایستیم  و نمی‌گذاریم امیال و خواسته‌های آمریکا محقق شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد ریاکارانه و استفاده ابزاری آمریکا و غرب از مفاهیمی چون حقوق بشر و حقوق زنان  و اقدامات آنها در منطقه در سال‌های اخیر اظهارکرد: ملتهای منطقه و ملت ما با فهرست بلندی از شرارتهای آمریکا روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما همه تجربیات خود در کودتاهای مخملین و انقلابهای رنگین را به کار گرفته اند، گفت:ما ملت امام حسین هستیم و  در جنگ هشت ساله هم نشان دادیم  که حریف همه اینها هستیم و  پیروز شدیم مردم ما در صحنه هستند و مسئولین ما هم تلاش می‌کنند در کنار خدمات رسانی به مردم خبری از اختلاس نباشد انضباط مالی حاکم باشد و پروژه های بزرگ به نتیجه برسد.

معاون امور مجلس  رئیس جمهور با بیان اینکه ما این غائله را هم پشت سر خواهیم گذاشت، بیان کرد:  اما بعد از آن هم مسئولین باید با تلاش و کوشش رضایت مردم را  جلب کنند هم خانواده‌ها و نهادهای مسئول در تربیت فرزندان خود بکوشند تا در بحث تعلیم و  تربیت تحولی که مد نظر مقام معظم رهبری است، فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha