• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030301405
  • خبرنگار : 71613

واکنش کولاکوویچ به برد مقابل والیبال ایران

واکنش کولاکوویچ به برد مقابل والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان، گفت: ایران شروع خیلی خوبی داشت اما بازیکنان صربستان با حوصله‌تر بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش ایسنا، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (پنج‌شنبه سوم خرداد) در نخستین مسابقه خود ۳ بر یک مغلوب صربستان شد.

سرمربی تیم والیبال صربستان درباره مسابقه با ایران، گفت: بازی سختی بود و انتظار چنین بازی سختی را هم داشتیم. به خصوص اینکه در ابتدای این مسابقات هستیم و در ابتدای مسابقه، دو تیم خیلی نزدیک به هم بازی کردند.

ایگور کولاکوویچ تصریح کرد: ایران شروع خیلی خوبی داشت. همچنین در ست دوم نیز ایران خیلی خوب بود. اما در ست اول اشتباهاتی داشتند که موجب پیروزی صربستان شد. در دو ست نهایی بهتر و با حوصله‌تر بازی کردیم خصوصا در دریافت اول و در سرویس‌های تکنیکی عملکرد خوبی داشتیم که نتیجه را به سود ما رقم زد. مستحق پیروزی سه بر یک در این دیدار بودیم.

وی تاکید کرد: تا پایان مسابقات هنوز ۱۱ مسابقه باقی مانده و باید حتی بهتر از امشب بازی کنیم اگر می‌خواهیم به المپیک صعود کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۰:۱۳

مثل همیشه.ناهماهنگی خصوصا در پاس پاسورها.تعویض های گیم به گیم.ودریافتهای بسیاربد.ومهمترازهمه خراب کردن سرویس‌ها باعث باخت ماشد...پس سه بازی با برزیل برای چه بود که هر دست با یک ارنج بازی میکنیم؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۲۳:۴۷

بنظر من با این گندی که توی چند سال گذشته به والیبال زده شده نباید انتظار نتیجه گیری از این تیم رو داشت باید از نو شروع کرد و با مربی‌ های با دانش قرارداد بست و برای مثلا ۵ سال آینده انتظار کسب نتایج فوق العاده رو از والیبال داشت.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۰:۵۱

سرمربی در کسب نتیجه خیلی موثر هست در دقایقی از بازی ایران از حریف جلو بود اما چرا در نهایت ست را واگذار کردیم جای سوال هست سرمربی خوبی نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۱:۵۷

ذهنیت برنده دارن، به فکر صعود به المپیک هستن، البته شرایط برای اونا بهتره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۳:۳۰

با سلام . چرا اینقدر سرویس خراب کردن . آقای میلاد عبادی پور اصلا تو بازی نبود فکر و ذهنش جای دیگه بود . خیلی راحت میتونستن ببرن .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۳:۴۹

صربستان تیم خوبی نبود در همه ستها ضعیف ظاهر شد منتها ایران از اول برای برد نرفته بود بسیار بی حال بودن اصلا نجنگیدن.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۴:۲۹

تصمیمات اشتباه فدراسیون نابود کرد تیم والیبال

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۴:۴۰

دو ست اول صربستان بد بود ما خوب نبودیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۵:۲۲

حیف خوابمون رو گرفتیم و نشستیم تماشا کنیم،این چ بازی بود،تا کی حسرت برد مقابل تیمای بزرگ رو بخوریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۴ ۰۱:۱۸

باید برن از ژاپن یاد بگیرن تلاش و سختکوشی رو

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۴ ۰۴:۴۰

درود میلاد عبادی پور ۵ سال پیش باید از تیم ملی کنار گذاشته میشد،متاسفم برای ورزش این مملکت که عده ی زیادی از ورزشکاران با رابطه و پارتی در سطح اول ملی حضور دارن و شایستگان بدور از جایگاه واقعیشون عمرشان هدر میرود