• شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101005804
  • خبرنگار : 50037

پیشتازی کبودراهنگ در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

پیشتازی کبودراهنگ در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ از پیشتازی این شهرستان در سطح استان همدان در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری خبر داد.

مسلم غلامی در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در این شهرستان ۲۸۵۹ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌های عامل پرداخت شده که از این تعداد، ۱۴۷۵ فقره به تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۸۴ فقره به تسهیلات ازدواج اختصاص داشته است.

وی موضوع جمعیت و خانواده را از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم ارزیابی کرد و گفت: فرزندآوری و افزایش جمعیت باید محور تمام اقدامات شده و در این زمینه فرهنگسازی شود.

غلامی خاطرنشان کرد: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان ارتباط تنگاتنگ‌ مسئولان با جوانان، شناخت دغدغه های آنها، بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال و مشکلات جوانان است که برای تحقق این این امر مهم گروه مشاوران جوان فرمانداری تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، فرماندار کبودراهنگ همچنین در جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری ومبارزه با موادمخدر شهرستان هم اظهار کرد: مبارزه با موادمخدر به آموزش، فرهنگسازی گسترده، موثر و اقدام های بازدارنده نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مقدمه پیشگیری است بنابراین باید با تهیه و تدوین برنامه های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از جمله مدارس و خانواده‌ها سیاستگذاری های لازم صورت گیرد.

غلامی اظهار کرد: مهمترین رویکرد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، برنامه‌ریزی در کاهش مصرف موادمخدر، آموزش و آگاه سازی است، از این رو در کنار دستگاه های امنیتی و انتظامی، دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان نیز باید ورود جدی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha